Og kjendisdatter fronter kolleksjonen.
Mandag skrev Melk & Honning om at Supreme nå skal samarbeide med det norske motemerket Moods.
Det var selvfølgelig bare en aprilsnarr.
Men at skate-merket nå teamer opp med den ikoniske franske designeren Jean Paul Gaultier er ikke det.
Motens enfant terrible går med det i fotsporene til navn som Thom Browne, Rei Kawakubo og Kim Jones som alle har samarbeidet med Supreme i henholdvis 2010, 2012 og 2017.
«Jeg har inkludert elementer av sportswear i mine kolleksjoner helt fra begynnelsen. Det har vært en av mine signaturer og min besettelse (…) Med Supreme vil denne inspirasjonen finne veien til en ny generasjon», forteller Jean Paul Gaultier til Vogue.
Det er Madonnas datter Lourdes som fronter kolleksjonen på kampanjebildene.

Helt tilfeldig er det neppe, Gaultier skapte som kjent antrekkene Madonna bar under sin legendariske Blond Ambition Tour i 1990, inkludert den kjegleformede bh-en som nærmest er gått inn i historiebøkene.
Det skal være nettopp ready-to-wear-arkivet fra denne æraen som Gaultier nå dykker ned i for sitt samarbeid med Supreme – en linje han forøvrig la ned i 2014 for å fokusere på haute couture.
Samarbeidskolleksjonen dropper allerede 11. april i Supreme-butikker verden over samt online.

Hovedbilde: Pascal Le Segretain/Getty Images.