Den parkerte rosa traktoren blir rød.
Aprilsnarr, aprilsnarr, aprilsnarr!
Tidligere i vår skrev Melk & Honning om Moods som nå får nytt liv under nytt navn, ny ledelse og nytt konsept.
Etter det Melk & Honning kjenner til skal et samarbeid mellom det norske motemerket og Supreme være på trappene.
Det skal være som en del av den nye profilen til Moods, som skal være et langt skritt bort fra rosa traktorer og fargerike dresser, uttalte motemerket selv til Melk & Honning.
Moods of Norways gamle butikk på Melrose, son forøvrig ligger i gåavstand fra Supremes butikk på Fairfax, skal etter det Melk & Honning kjenner til bli omgjort til pop-up i forbindelse med det kommende samarbeidet.
Detaljene rundt samarbeidet skal fortsatt ikke være kjent, men etter det Melk & Honning erfarer dreier det seg om en capsule-kolleksjon som i kjent Supreme-stil slippes som et drop i et begrenset opplag som en del av Moods AW19-kolleksjon.
Ifølge kommentarfeltet på Hypebeast lages en rød Supreme-versjon av den ikoniske rosa traktoren som med Moods’ nye satsning ble permanent parkert.
Samarbeidet er det norske motemerkets første under nytt navn, mens Supreme på sin side er kjent for sine mange collabs. Kanskje aller mest oppmerksomhet fikk skate-merkets samarbeid med det erkefranske luksusmotehuset Louis Vuitton som ble revet ut av butikkhyllene da det ble lansert, og som skal ha mye av æren for linken mellom high fashion og streetwear.
Supreme har den siste tiden slitt med en rekke fakes. Tidligere i vår åpnet en falsk Supreme-butikk etter sigende i Shanghai, Kina, mens det mye omtalte samarbeidet med Samsung, som viste seg å ikke være med Supreme, men Supreme Italia, til slutt ble avlyst.
Det har ikke lykkes Melk & Honning å få noen kommentar verken fra Moods eller Supreme om samarbeidet.
Melk & Honning kommer tilbake med mer.