Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar
Foto: Instagram/@ninasandbech

Nina Sandbech teamer opp med Bik Bok- igjen

– Drømmen er jo å en gang lage noe helt på egen hånd, sier Nina Sandbech til Melk.

Med sin fargerike stil, både i garderoben og i hjemmet sitt, har Nina Sandbech opparbeidet seg litt av en følgerskare på Instagram. For sine 420 000 følgere deler hun av sin forkjærlighet for iøynefallende antrekk med color blocking i sentrum.

I fjor før jul lanserte hun i samarbeid med Bik Bok sin første kleskolleksjon, en partykolleksjon som ble revet ut av butikkene. Det ga tydeligvis mersmak.

Nå har Nina Sandbech teamet opp med Bik Bok på nytt.

– Jeg føler at vi jobber utrolig bra sammen og vi har det veldig gøy i prosessen. Etter at første kolleksjon ble en suksess, så var det stas at Bik Bok ville gjøre en kolleksjon til sammen med meg, sier Nina Sandbech til Melk & Honning.

Denne gangen er farger fremdeles hovedinspirasjonen, ifølge influenceren.

– Vi ønsket noe som var frest og som man kunne føle seg fin i til sommeren. Skulderputer er selvfølgelig med i denne kolleksjonen også – litt 80-tallsskuldre liker jeg. I tillegg har vi laget litt mer tilbehør så man kan mikse og matche.

Det å kunne være med på den kreative prosessen fra start til slutt liker hun godt. Og å kunne få lov til å sette sitt eget preg på Bik Bok.

– For meg er det viktig å være delaktig i hele prosessen slik at det blir en kolleksjon jeg kan stå inne for og som er meg. Man lærer også utrolig mye underveis, sier hun og skryter av Bik Bok-teamet.

Les også
Ekspertenes beste tips til digg champagnefrokost på 17. mai

– Drømmen er jo å en gang lage noe helt på egen hånd.

Den første kolleksjonen din solgte veldig bra – føler du at du har et fortrinn med å være en kjent og for mange kjær influencer?

– Jeg har en plattform som nok hjelper mye, men så tror jeg også at vi lagde kolleksjonen i perfekt tid. Folk trengte litt farger og glitter etter en lang periode med Covid i høst. 

Nina Sandbech er på langt nær den første influenceren som teamer opp med et merke. Stadig flere lanserer samarbeidskolleksjoner.

I fjor slo danske Pernille Teisbæk seg sammen med Mango, og Emili Sindlev med et Paris-basert skomerke. Også her hjemme ser influencerne verdien i å samarbeide med ulike merkevarer.

Tine Andrea slapp nylig et samarbeid med Ellos, og Marianne Theodorsen har teamet opp med et britisk luksussmykkemerke.

– Jeg liker at influencere og brands virkelig kan være samarbeidspartnere. Det er en kul mulighet for å skape noe unikt og personlig sammen. Et kult prosjekt for begge parter hvor man kan lære mye av hverandre.

Les også: Symesterskapet-dommeren med Aker Brygge-butikk

Siste saker

Mest lest nå
Les mer