
Louis Vuitton henter inn popstjernens ansikt
I 2013 tok Nicolas Ghesquiére over sjefsstolen hos Louis Vuitton. Før dette tråkket franskmannen ned dørstokken hos Balenciaga i hele 15 år, der han høstet mye ros både fra presse og fans. Det skal visstnok ha blitt såpass høy etterspørsel fra starten av, at den parisiske flaggskip-butikken ikke klarte å møte kravene til alle de kjøpsglade menneskene.
Å hente inn uventede ansikt er ikke noe nytt for Louis Vuitton. I desember benyttet det 162 år gamle merket en animasjonsfigur, mens de like etter benyttet Jaden Smith i en kampanje for kvinneklær.
Se også: Skuespilleren er Pradas nye ansikt utad
Denne gangen har Ghesquière latt seg inspirere av en helt annen figur, nemlig Selena Gomez. Med sin oppstart hos Disney har 23-åringen blitt et hett navn og mens stilen til vanlig kanskje bikker mer mot en bohemsk Coachella-look, er Gomez nærmest ugjenkjennelig i bildene skutt av Bruce Weber.
Les også: Disse to jentene lever av å posere i bikini på Instagram