Jaden Smith er Louis Vuittons nye kampanjemodell

Dette har vært en uke med overraskende newsflash fra Louis Vuittons front.

Tirsdag meldte sjefsdesigner Nicholas Ghesquiere at de i samarbeid med en japansk spilldesigner har tegnet LVs kampanjemodell for SS16 – en animekarakter kalt Lightning.

I går ble det klart at Will Smiths sønn, Jaden Smith, også vil figurere i vårens reklamekampanjer fra det franske motehuset.

Kampanjen er skutt av stjernefotografen Bruce Weber, og det første snikbildet ble sluppet på Nicolas Ghesquieres instagramkonto i går.

Les også : Louis Vuitton med visning i Rio de Janeiro

Skjermbilde 2016-01-03 kl. 13.30.06

 

Rapperen og skuespilleren er allerede kjent for å ha brukt klær som tradisjonelt sett blir sett på som kvinneklær, og å kritisere en rekke av samfunnets satte normer.

Jaden sier til Tmagazine at han har som mål å bli den sprøeste personen noensinne

– Og når jeg sier gæren, så mener jeg, liksom, jeg har lyst til å gjøre ting på Olympiske leker-nivå. Jeg ønsker å bli den mest motstandsdyktige personen på planeten.

Basert på Nicholas Ghesquieres siste modellbookinger – fra animekarakterer til menn i kvinnekampanjer – kan man i alle fall få inntrykket av at Louis Vuitton ønsker å rebrande seg som ungt og mer moderne.

Les også : Beste Instas fra Vuitton-visningen

Les også
Knuser alle rekorder: - Jeg blir så stolt

Siste saker

Mest lest nå
Les mer