Dette har vært en uke med overraskende newsflash fra Louis Vuittons front.
Tirsdag meldte sjefsdesigner Nicholas Ghesquiere at de i samarbeid med en japansk spilldesigner har tegnet LVs kampanjemodell for SS16 – en animekarakter kalt Lightning.
I går ble det klart at Will Smiths sønn, Jaden Smith, også vil figurere i vårens reklamekampanjer fra det franske motehuset.
Kampanjen er skutt av stjernefotografen Bruce Weber, og det første snikbildet ble sluppet på Nicolas Ghesquieres instagramkonto i går.
Les også : Louis Vuitton med visning i Rio de Janeiro
Rapperen og skuespilleren er allerede kjent for å ha brukt klær som tradisjonelt sett blir sett på som kvinneklær, og å kritisere en rekke av samfunnets satte normer.
Jaden sier til Tmagazine at han har som mål å bli den sprøeste personen noensinne
– Og når jeg sier gæren, så mener jeg, liksom, jeg har lyst til å gjøre ting på Olympiske leker-nivå. Jeg ønsker å bli den mest motstandsdyktige personen på planeten.
Basert på Nicholas Ghesquieres siste modellbookinger – fra animekarakterer til menn i kvinnekampanjer – kan man i alle fall få inntrykket av at Louis Vuitton ønsker å rebrande seg som ungt og mer moderne.
Les også : Beste Instas fra Vuitton-visningen