Kim Kardashian legger skjønnhetsmerket KKW på is

Publisert:

Del innlegg:

Skal relanseres senere med fullstendig ny look og produkter.

Det var i februar i år at det ble bekreftet at Kim Kardashian skiller seg fra Kanye West. Superparet hadde da vært gift siden 2014 og dette er hennes tredje ekteskap. Til tross for at de nå går hvert til sitt uttalte hun nylig ifølge Reuters at hun er hans største fan.

Og det er ingen fare for at noen av dem skal gå for lut og vann etter skilsmissen. Begge er moguler med en rekke bedrifter. Kardashians shape wear-merke Skims og skjønnhetsmerke KKW har resultert i at hun nå er milliardær. Det kunne Forbes melde i april.

Nå har hun likevel gått ut med ganske overraskende nyheter om den sistenevnte bedriften.

Det viser seg nemlig at Kim Kardashian legger skjønnhetsmerket KKW på is.

Les også: Dukker Kim opp i Bridgerton?

Ifølge Dazed som omtaler dette tror fansen at grunnen er at hun skal fjerne W – som står for West – fra merkenavnet.

Det sier hun likevel ingenting om i Instagram-posten på KKW sin profil:

I teksten skriver Kardashian: «Til våre lojale kunder. Det hele startet med et konturerings-kit, før vi gikk over til øynene, leppene og kroppen, med så mange fantastiske kolleksjoner i løpet av de siste fire årene. Ved midnatt 1. august kommer vi til å stenge nettsiden KKWBeauty.com, for så å komme tilbake under et helt nytt brand, med nye formuleringer som er enda mer moderne og innovative, med forpakninger som har en stiligere og mer bærekraftig look. Jeg gleder meg til å fortsette å utvikle og utvide produktsortimentet, slik at du skal kunne oppleve merkevaren på den måten jeg alltid har sett for meg. I tillegg til dette jobber teamet mitt med å forbedre shoppingopplevelsen, slik at du skal kunne handle alle produktene mine, uansett kategori, fra en enkelt nettside.

«Tusen takk for at dere har vært med meg på denne fantastiske reisen. Jeg lover at vi ikke blir borte for lenge», avslutter hun

Ifølge WWD skal den store endringen være en del av en avtale med e ierselskapet Coty, som kjøpte seg inn i KKW i juni. De skal ha betalt 200 millioner dollar for å eie 1/5 av merket.

Og nå skal varene med den gamle forpakningen selges ut så kjapt som mulig. Hos KKW har de satt ned prisene med opp til 75 prosent.

Les også: Nå anklages hun for kulturell appropriasjon

Siste artikler

Test av julekalendere del 2: Hvilken er best?

Høsten er her, og med den kommer starten på årets jaktsesong; jakten på den perfekte skjønnhetskalenderen. Mange av de...

Helgetips: Høstfest og Halloween-verksted i Oslobukta

Lørdag 18. oktober blir det høststemning i Oslobukta når området fylles med lokale smaker, kreative aktiviteter og familieglede....

Denne jakken er overalt nå

Moteverdenens kuleste motehus har talt: Militærjakken er tilbake for fullt. Blant trendsetterne har militærjakken allerede vært tilbake en stund,...

Victorias Secret Fashion Show er tilbake

Etter den store gjenlanseringen i fjor gjør Victoria’s Secret Fashion Show comeback igjen i 2025. Den nye versjonen...

Varner snur etter tungt år – satser på herreklær og digital vekst

Etter flere svake år og dyrekjøpte erfaringer med ungdomsmote forsøker klesgiganten Varner nå å reposisjonere seg. Selskapet, som...

Taylor Swift får gjennomgå for sitt nye album

Taylor Swift har gitt ut sitt tolvte studioalbum The Life of a Showgirl, og reaksjonene lot ikke vente...

Ferner Jacobsen og Barbour: Tradisjon møter trend

Det finnes merker og motehus som overlever fordi de klarer det aller vanskeligste: Å være tro mot sine...

Slik er Jonathan Andersons nye Dior

Under moteuken i Paris var det en rekke spennende visninger på agendaen - én av dem: Jonathan Andersons...