Selv om en kan ønske seg alle pengene i verden for å få kjøpt alle designerplaggene på ønskelista, er det ikke alltid sånn at en overfylt konto er lik god stil. Ofte henger en kreativ sjel sammen med å kunne rutte med det en har.
I vår egen Stilorama-spalte møter vi noen utvalgte som klarer å kjøre sin egen greie. Mote handler om å ha det gøy og som Grace Coddington sier, er det når en blander referanser at en gjør det til sitt.
Les også: Se Gucci-kampanjen som nå er forbudt i England
Når en først investerer i noe som koster litt mer enn en basic tee, er det gjerne fordi dette vidunderstykket kan løfte hele antrekket. Da er det ekstra gøy om en har fått ha en finger med i spillet og dette benytter Gucci seg nå av. Å slenge på sitt eget monogram er tidligere blitt gjort populært av blant andre Burberry og Louis Vuitton, men italienerne drar den litt lengre. Denne uka åpnet de en tjeneste som gjør at kunden kan få leke seg med flere små figurer, nærmest som på en Crocs-sko.
Ifølge The Fashion Law får du alt fra dyr til monogrammer, i tillegg til valget mellom forskjellige skinntyper som krokodille, pyton og semsket.
Les også: Gucci slutter med herre- og damevisninger