Vil utfordre status quo.
Hvilke muligheter ligger det i fysisk varehandel i 2019? Det vil Klarna utforske, og åpner tre dagers pop-up-butikk i Oslo sentrum, nærmere bestemt i Møllergata 6.
Fordelt på 1000 kvadratmeter vil lokalet romme produkter fra ulike leverandører og samarbeidende multibrand-butikker som YME Universe, F5, Varier Furniture, Koch Parfymeri, Maria Black med flere.
Les mer om eventet og sjekk ut programmet her.
– De som kjenner Klarna vet at vi liker å utfordre status quo og gjøre ting annerledes, det handler om å lage den smoootheste kundeopplevelsen. Det skal være inspirerende og morsomt å handle. Med dette pop-up-prosjektet ønsker vi å utforske hvordan det ville være å tre inn i en Klarna-verden, sier Klarnas markedsdirektør i Norge Thomas Elvestad.
Pop-up-butikken er åpen fra torsdag 5. september til og med lørdag 7. september alle dager fra kl. 10 med visning og forestilling med HAiKW/ og Det Andre Teatret, skate-lansering med Herotic, live podcast med Isabelle Rignes samt lanseringer, fester og mini-konserter.
Prosjektet er en fortsettelse av vårens Smoooth Runway der de norske designerne Anne-Karine Thorbjørnsen, Michael Olestad og HAiKW/ viste sine kolleksjoner på Sentralen i Oslo.
– Smoooth Runway, samarbeidet med Snoop Dogg og nå pop-up-prosjektet er alle eksempler på aktiviteter vi gjør for å bygge Klarna som et livsstilsbrand og ta del i popkulturen. Siden en stor del av de 5000 norske nettbutikkene som benytter Klarna i dag er innen mote, skjønnhet og design – så føles disse aktivitetene veldig riktig, sier Elvestad.
Melk & Honning er arrangementets mediepartner.