Kenzo parodierer sosiale medier – se morsom og creepy film

Skjermbilde 2016-09-13 kl. 16.23.13

Tidligere i år skrev Melk & Honning at flere og flere motemerker kaster seg på trenden med å lage filmsnutter og kortfilmer som pusher grensene for hva reklamefilmer tradisjonelt sett har vært.

Kenzo er et av de som har fått med seg virale videoers verdi. For et par uker siden kom kortfilmen deres der vi kunne se danseren og skuespilleren Margareth Qualley slippe løs ville dansemoves og merkelige grimaser, regissert av stjerneregissør Spike Jonze.

I går ble det franske motehusets nyeste kortfilm sluppet. Denne gangen har de gått løs på sosiale medier og spesielt Instagram gjør de narr av i denne parodien. 

De har bokstavelig talt tatt alt av følgere, likes og kommentarer med i det virkelige livet utenfor de firkantede skjermene, og sett hva som kunne ha skjedd. Filmen er regissert og tenkt ut av Carrie Brownstein, og modellen Laura Harrier og skuespiller Natasha Lyonne er blant rollehaverne.

Les også: Anna of the North fronter H&M x Kenzo