«That’s hot».
Tidlig på 2000-tallet var Paris Hilton det helt store. Helt til hun ikke var det lenger. Rikmannsdatteren forsøkte riktignok til dels ganske desperat å holde seg relevant, men pressen ville bare fokusere på hennes ville festing.
Nå ser det ut til at Paris Hilton er på vei tilbake inn i moteverdenen.
Hennes 2000-tallsstil med Juicy Couture-tracksuits, low-rise jeans og minivesker har for alvor fått sin renessanse på TikTok, og 39-åringen selv har også fått et stilmessig comeback.
Paris Hilton for Valentino
Nå er hun sammen med søsteren Nicki og mamma Kathy Hilton ansikt utad for Valentinos nyeste kampanje. De tre er kledd i fargekoordinerte Valentino-antrekk med hver sin Garavani Roman Stud-veske fra det italienske luksusmotehuset. Bildene er tatt på Los Angeles-hotellet Hotel Bel-Air der familien en gang bodde.

Nå spår internasjonale motemedier at realitystjerna er på vei tilbake inn i moteverdenen. Det skjer etter at Paris Hiltons Y2K-stil for alvor igjen har fått fotfeste, Med det har hun landet diverse motekampanjer for blant andre Coach, for ikke å nevne Kim Kardashians SKIMS velour-tracksuits – et throwback til de to venninnenes Juicy Couture-dager på tidlig 2000-tallet.


En ny dokumentar har kastet nytt lys over Paris Hiltons image. Her åpner hun opp om det krevende livet i rampelyset og også traumer og overgrep.
– Jeg har hele tiden spilt en karakter, så verden har aldri visst hvem jeg er. Den virkelige meg er en som faktisk er smart. Jeg er ikke en dum blondine, jeg er bare veldig flink til å late som at jeg er en, sa hun i et intervju tidligere i høst i forbindelse med dokumentaren.
Les også: Er Kate Moss’ norske lillesøster superspreder?