Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar

Victoria Beckham i samarbeid med billigbutikk

(INSTAGRAM)

(INSTAGRAM)



Designsamarbeid er praktisk, da dyrere merker gjerne går sammen med billigere kjeder som gjør at en kan få en bit av designeren – på budsjett.

Cos er aktuell med Mr. Porter, mens Jenny Skavlan lager klær med Vero Moda. I vår kunne en se kolleksjonen Marimekko hadde med Target og nå melder Business of Fashion at det 114 år gamle selskapet har kapret Victoria Beckham.

Les også: Første titt på Victoria Beckhams sminkekolleksjon

Kolleksjonen på mer enn 200 plagg kommer til våren og prisene vil ligge mellom 6 og 70 USD (omtrent 50 og 600 NOK). I tillegg kan Target-besøkende med barn glede seg ekstra, da fru Beckham skal designe barneklær for første gang.

– Jeg kan nå så mange flere kvinner gjennom å jobbe med Target. Det er ikke bare på grunn av prisen, men fordi de har så mange butikker over hele Amerika. Dette er kvinner som jeg ikke har hatt mulighet å nå tidligere og jeg sier alltid at jeg ønsker å styrke kvinner til å se ut som den beste versjonen av dem selv. Det bør ikke kun være for folk som har råd til å bruke en viss sum, forteller hun.

(INSTAGRAM)

(INSTAGRAM)



Les også: Hvem er motebransjens mest innflytelsesrike?

Les også
5 kjappe motenyheter: Har du gått glipp av dette?

Siste saker

Mest lest nå
Les mer