Kate Moss og Naomi Campbell er en av de største supermodellene i vår tid, og har vært bestevenner fra de begge slo igjennom på slutten av 80- og begynnelsen av 90-tallet.
I 1996 hjalp de Ralph Lauren med å lansere en kampanje mot brystkreft, etter at designeren hadde mistet en av sine nære venner til sykdommen. Nå som kampanjen har 20-års jubileum, fronter bestevennene igjen Fashion Target Breast Cancer Campaign 2016.
– Det er flott å returnere til Fashion Target Breast Cancer på dette spesielle jubileumet. Siden kampanjens lansering i Storbritania i 1996, da jeg først frontet kampanjen, har Fashion Targets Breast Cancer påvirket så mange liv ved å finansere avgjørende forskning, sier Moss ifølge Dazed.
Les også: Modellveteranen forlater byrået etter 28 år
I løpet av de 20 årene har kampanjen samlet inn over £14 millioner til brystkreft-forskning, ifølge Daily Mirror. Tidligere har den også blitt frontet av stjerner som Claudia Schiffer, Elle Macpershon, Twiggy og Kylie Minogue.
Årets kampanje er fotografert av ingen ringere enn den ikoniske motefotografen Mario Testino, som blant annet fotograferte den nylige Vogue-shooten med Gigi Hadid og Zayn Malik og forsiden til den 100 utgaven av V Magazine med Britney Spears.

Kate Moss og Naomi Campbell i Fashion Target Breast Cancer Campaign i 1996. Foto av Patrick Demarchelier via cfda.com
Les også: Naomi Campbells skjønnhetshemmeligheter