Stranger Things-stjerna samarbeider med en av verdens mest populære skomerker

Publisert:

Del innlegg:

Dette vet vi om samarbeidet og designet.

For to år siden var Stranger Things-skuespiller, Millie Bobby Brown (15) frontfigur for Converse.

I går, søndag, slapp nyheten om at hun nå planlegger et nytt samarbeid med Converse, men at hun denne gangen skal designe noe for merket.

I Converse sitt innlegg på Instagram, der de lanserte nyheten om samarbeidet, forteller den unge stjerna at «noe av det morsomste med å designe dette er at jeg får gjøre det med sammen med fansen».

Les også: Klesgiganten lanserer kolleksjon inspirert av Stranger Things

Nøyaktig hva hun skal designe er foreløpig hemmelig. Men Instagram-teasere via skomerket hinter om et gult og blått tema. Bildene viser også en av de klassiske Converse All Stars-modellene, og et trykk av spekkhoggere.

Ryktene skal nemlig ha det til at samarbeidet skal ha et bærekraftig fokus og uttrykk.

Les også: «Stranger Things»-stjernen følger i Gigi Hadids fotspor

Foto: Converse

Millie var altså selv frontfigur for kampanjen «Converse Chuck Taylor All Star» i 2017.

Her er en av promovideoene fra det samarbeidet:

Det er bare å vente i spenning, og kanskje lade opp til lansering med å se ferdig sesong tre av Stranger Things?

Les også: Dette er 2017 mest innflytelsesrike tenåringer

Siste artikler

Dette kan du finne på i Oslo i helgen

Enda usikker på hva du skal finne på i helgen? Hva med å sette i gang julestemningen på...

Comprimé: Kapselgarderoben som tåler livet

Comprimé kombinerer tidløs stil med funksjonelle materialer - og vil gjøre det enklere å kle seg godt hver...

Kjendisinvestor investerer i Lululemon

Den amerikanske investoren Michael Burry, best kjent fra filmen The Big Short og for sin rolle i å...

6 trender vi ser overalt akkurat nå

Fra catwalkene i Paris til gatene i Oslo - denne sesongen handler mote om varme, volum og tekstur....

Dua Lipa i samarbeid med eksklusivt hudpleiemerke

Det tyske hudpleiemerket Augustinus Bader har lenge hatt kultstatus blant skjønnhetsentusiaster verden over. Kjente profiler og deres hudpleiere...

Not My First: Når skandinavisk design møter western-luksus

For første gang i Norge lanseres et Luxury Cowboy-brand.Et nytt norsk klesmerke rir inn på motescenen: Not My...

Singles day: Gjør de beste kuppene!

Singles Day har utviklet seg fra et kinesisk fenomen til en global påminnelse om at egenkjærlighet også fortjener...

Endelig åpner Prada-butikken i Oslo

Etter lang tids venting og måneder med spekulasjoner er det nå offisielt: Prada åpner sin første norske butikk...