Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar

Smykkemerket Tom Wood lanserer sin første herrekolleksjon

tom-wood-fw-16-collection-07-396x575

Smykkemerket Tom Wood har på kort tid blitt et it-merke, «big in japan» og omsetter nå årlig for omkring 15 millioner kroner.

Det som startet med en mini-smykkekolleksjon bestående av 3 ulike ringer, startet av ekteparet Mona Jensen og Morten Isachsen, har ekspandert voldsomt i de 3 årene det har eksistert. Høsten 2015 lanserte merket sin første damekolleksjon.

Nå utvider Tom Wood ytligere, og lansererer sin aller første kombinerte dame-og herrekolleksjon. De første bildene ble sluppet i dag. 

Les også : Fra hobby til suksess : Møt smykkedesignerene bak Stillwithyou

Nylig oppdatert35

Bildene er tatt av Pudder Agency-fotograf Truls Quale, og i stil med Tom Woods androgyne smykker er dame-og herreklærne både monokrome, minimalistiske og stilrene.

Spesielt japanerne har trykket det norske smykkemerket til brystet. Moteredaktøren i japanske Harper’s Bazaar, Yuko Ugori fikk nemlig nyss om merket i 2015, og brukte det i flere editorials. Bare i løpet av  fjoråret poppet smykkemerket opp i 40 butikker i Japanske storbyer.

 

Les også : Kaibosh-grunnleger: Vi sikter mot internasjonal ekspandasjon

Les også
Over og ut for Y/Project

Siste saker

Mest lest nå
Les mer