Leandra Medine bak bloggen Man Repeller har blitt superkjendis i moteverdenen. Fra å starte en «funny» blogg der idéen er at hun ikke bryr seg om motevalgene hennes frastøter menn, til å ha et de facto nettmagasin, skrive bøker, ha 1,5 millioner følgere på instagram og samarbeide med merker om capsule-kolleksjoner.
Nå lanserer hun for første gang sin helt egen linje kalt «MR by Man Repeller».
Den morsomme bloggeren/stylisten/forfatteren/designeren har en stor lidenskap for sko, så det er kanskje ingen overraskelse at hennes første kolleksjon under eget merke består av nettopp det. MR by Man Repeller er tilgjengelig på nettbutikken Net-a-porter og består av fem forskjellige design med flere fargeutvalg. Prisene ligger på mellom 3000-6500 kroner.
– Det var ingen kreativ motpart som satte noen stopper for mine idéer – disse skoene er helt født ut av mine mentale forestillinger, som er helt vilt, men også veldig givende, forteller Medine til Fashionista.
Da hun skulle finne navn på de ulike skoene tok det henne bare noen få minutter, fordi hun bestemte seg for å kalle dem det første hun kom på da hun la øyene på det ferdige designet. Dette resulterte i navn som «I’m Here to Party» , «I’m Really Here to Party» og «The Morning After».
Se hele kolleksjonen her:
Les også: Moteblogger: – Jeg forstår ikke greia med Vetements!