Rihanna er for tiden midt under verdensturnèen «ANTI», og mange nordmenn fikk gleden av å se stjernen på scenen i Telenor Arena tidligere i sommer. Denne uken gjester hun Frankrike, og åpner pop-up butikk i motehovedstaden Paris hvor du kan få tak i nesten alle motekreasjonene til RiRi under samme tak.
Rihanna har nemlig opparbeidet seg en lang CV i motebransjen. Blant annet samarbeider hun med Puma, er kreativ leder i sokkemerket Stance, har designet solbriller i samarbeid med Dior og teamet opp med Manolo Blahnik… og hun har syv godlukter.
I tillegg har hun lansert egen Anti-merch med t-skjorter, gensere, jakker og capser som er preget av låttekstene og slagordet «Bitch I know you know».
Pop-upen er lokalisert på butikken Collette på Rue Saint Honoré og er åpen fram til førstkommende lørdag. De som ikke er så heldige å skulle ta turen til den franske hovedstaden de nærmeste dagene, kan glede seg over at det også er en nettbutikk.
Les også: Rihanna tok med seg prints fra garderoben i Telenor Arena