Forrige lørdag gjestet Rihanna hovedstaden vår under verdensturnéen «ANTI». Hun mottok gode anmeldelser for sin opptreden foran de 17 000 oppmøtte nordmennene i Telenor Arena.
Det norske byrået ANTI, som jobber med design, reklame og tv-produksjon, i tillegg til å stå bak magasinet A New Type of Imprint, lot seg inspirere av at Rihanna har valgt å kalle den nye plata og turnéen ved samme navn som dem. Derfor laget de en hemmelig mini-utstilling i superstjernens garderobe med 10 kreative Rihanna-prints.
Bildene skulle egentlig få henge en stund til i Telenor Arena, men det skjedde ikke. Den Barbados-fødte dama valgte nemlig å ta med seg alle sammen hjem i kofferten.
– At hun ville ha med seg bildene hjem syns vi er utrolig hyggelig og selvfølgelig veldig spesielt for designerne som står bak. Vi vet at hun er en kunstinteressert og kreativ person, og siden vi sitter på et knippe av Norges flinkeste grafisk designere her, så hadde vi lyst til å lage en grafisk hyllest til henne, som både er i ANTI og Rihannas ånd, sier Kenneth Pedersen, Chief Executive Officer i ANTI.
Les også: Rihanna lager solbriller med fransk motehus
Les også: Rihanna med eget sminkemerke