Gucci har fått en fantastisk oppsving siden Alessandro Michele tok over som kreativ leder etter Frida Giannni i fjor.
Nå er det italienske motehusets vårkampanje for 2016 sluppet.
Ikke overraskende er den voldsomt fargerik, nostalgisk og eklektisk.
Les også : Gucci med kunstnerisk Insta-samarbeid
I kampanjen kan man se en rekke av de mest up-and-coming modellene i bransjen nå, deriblant Polina Oganicheva, Elizabeth Moore og Jacob Hugo Goldhoorn.
Bildene er skutt av Glen Luchford på location i Berlin. I følge Guccis egen instagramkonto er kampanjen inspirert av det visuelle språket og estetikken i tysk 80-talls popkultur.
Alessandro Michele har tilsynelatende fått relativt frie tøyler etter at han kom inn som Guccis nye kreative leder. I årene mellom Tom Ford, som forlot i 2004, og Michele var det italienske merket i ferd med å bli relativt traust og forutsigbart – med stadig dalende salgstall.
Les også: Tom Fords magiske Gucci-år
Den nye estetikken har et fargerikt blikk på 70-tallet, med en hårfin balanse mellom nostalgi og modernitet.
I høst ble sjefsdesigneren beæret med prisen «Årets internasjonale designer» under British fashion awards, for sine jobb hos Gucci.
Les mer her : Gucci-designer hylles i England.