Rihanna mottok mye positiv omtale for sin første FENTY PUMA-kleskolleksjon, som hun viste under moteuken i New York i februar i år. Den barbadiske superstjernen er blitt kåret til den mest verdifulle artisten med tanke på markedsføringsaktiviteter, og har sammen med Kylie Jenner vært med på å gi det tyske merket et kraftig salgsløft. PUMA x Rihanna både Creepers og slippers har blitt utsolgt i løpet av et knips, og nå er det klart for å se om klærne selger like godt.
Fra og med den 7 september kan man nemlig finne plaggene blant hylleradene på YME i Oslo.
Se den fete behind the scenes filmen fra fra visningen her.
Les også: Se Rihannas nye sko i samarbeid med PUMA
– Denne kolleksjonen representerer ikke bare den jeg er og hvordan jeg går kledd, men utvider også grensene for det jeg ønsket å lage for PUMA. Jeg hadde lyst til å ta med meg PUMA til et helt nytt og uventet sted. Jeg har lekt meg med teksturer og silhuetter, og alle stoffene er luksuriøse. Jeg har gjenfortalt og tolket det tradisjonelle på min helt egen måte, forteller Rihanna i en pressemelding.
Kolleksjonen er inspirert av japansk street-kultur iblandet gotiske referanser. Med på det første droppet finner du plagg mang en streetwear-fan har siklet etter, for eksempel Mock Neck Maxi dress og Rising Sun Lacing joggeoverdel- og bukse.
Les også: Se Rihanna være sjef i en postapokalyptisk verden