Maybellines billigmaskara går viralt på TikTok – utsolgt overalt

Publisert:

Del innlegg:

Men den er fortsatt tilgjengelig i Norge.

Glem Instagram og Snapchat, nå er det TikTok som gjelder – og de viser stadig muskler i konkurransen mot de andre sosiale medie-gigantene. Nå sist med det som mest sannsynlig blir muligheten til shopping direkte fra appen. Det har merker og kommunikasjonsavdelinger over hele verden selvsagt merket seg, og de lar ikke muligheten gå fra seg. Noen ganger går det også riktig så bra.

Utsolgt fire ganger på rad

Som når Maybelline skal slippe sin nye, rimelige maskara Lash Sensation Sky High Mascara som nå har gått viralt etter en TikTok-anbefaling. Den lover mye volum og lengde – og effekten demonstrerer TikTok-brukeren Jessica i en video som i skrivende stund er blitt sett over 54 millioner ganger. Den har også over 850 000 likes og 13 000 kommentarer.

Maybellines Lash Sensation Sky High Mascara har gått viralt etter TikTok-anbefaling. (Foto: Instagram @maybelline)

TikTok-videoen skal ha vært i samarbeid med Maybelline, men brukere av appen verden over ble ikke skeptiske av den grunn. Maskaraen, som altså skal være både billig og bra, er nå utsolgt så godt som overalt. I januar meldte InStyle at maskaraen var solgt ut fire ganger på rad i det amerikanske markedet, og skrev følgende: «Når noe gir Q-tips konkurranse, så vet du at det kommer til å bli en standard i hjemmet».

Maybellines populære maskara ble lansert i november, til den nette pris av ni dollar, og har allerede rukket å få mange trofaste fans. Den er rangert som toppselgende maskara på Amazon, og har fått over 400 femstjerners anmeldelser. Nettet flommer dessuten over av brukere som vitner om at de også opplever den samme «forbløffende effekten» som i TikTok-videoen.

@jessica.eid_

love this mascara @maybelline ##skyhighmascara ##maybellinepartner ##ad ##hair ##fy ##maybelline ##lashes

♬ original sound – Jess

Beautyinfluencer Chioma Anugweje har ikke testet maskaraen, men forteller til Melk & Honning at hun tidligere har vært fornøyd med andre maskaraer fra merket.

Maskaraen ser helt amazing ut, men jeg har korte og krøllete vipper så er veldig spent på å se hvordan den vil være på meg. De fleste jeg har sett teste den på TikTok har allerede litt lengre vipper.

Hun tror Maybelline naturlig nok elsker det faktum at maskaraen nå har gått viralt på TikTok – noe som igjen har gjort den svært populær også på andre sosiale medier slik som YouTube og Instagram. De fleste som tester den sier at de slet med å få tak i den fordi den er utsolgt nesten overalt.

Beautyinfluenser Chioma har heller ikke fått tak i Maybelline-maskaraen enda. (Foto via Instagram @chiomaacom)

– TikTok er jo den plattformen som skaper alle de nye trendene nå, så det passer bra og er en naturlig utvikling at det er TikTok som leder trendene enten det gjelder sminke, klær, hudpleie eller mat.

Fortsatt tilgjengelig i Norge

Maskaraen, som kommer i fargene Blackest Black og Very Black, har fløyet ut av lagrene også i Norge. Både Kicks og Vita er fullstendig utsolgt på nett, men har noen igjen i butikk. Maybelline selv har heller ikke mer igjen på lager.

Les også: Blir TikTok shopping-platform? Ser slik ut

Siste artikler

UGG kombinerer to av årets største trender – og vi MÅ ha dem!

Ballerinasko og UGGs, to klassikere på hver sin sesong, har nå smeltet sammen i én overraskende og genial...

Svært skjønnhetssalg til L’Oréal

At skjønnhet kan være stor business, er det liten tvil om. Nå bekreftes ryktene som lenge har sirkulert...

Mikela Beck lanserer RELY: – Hudpleie skal være ekte, ærlig og ukomplisert

Etter flere år som en av Norges mest innflytelsesrike stemmer innen hudpleie, har hun endelig tatt steget mange...

Louis Vuitton Ski: 70-talls silhuetter og norsk strikk

Louis Vuitton har lansert LV Ski 2025, og er inspirert av både 70-talls silhuetter og norsk strikk. Motehuset har...

Test av julekalendere del 2: Hvilken er best?

Høsten er her, og med den kommer starten på årets jaktsesong; jakten på den perfekte skjønnhetskalenderen. Mange av de...

Helgetips: Høstfest og Halloween-verksted i Oslobukta

Lørdag 18. oktober blir det høststemning i Oslobukta når området fylles med lokale smaker, kreative aktiviteter og familieglede....

Denne jakken er overalt nå

Moteverdenens kuleste motehus har talt: Militærjakken er tilbake for fullt. Blant trendsetterne har militærjakken allerede vært tilbake en stund,...

Victorias Secret Fashion Show er tilbake

Etter den store gjenlanseringen i fjor gjør Victoria’s Secret Fashion Show comeback igjen i 2025. Den nye versjonen...