Men blir Kylie Skin by Kylie Jenner en realitet?
Tidligere i år skrev Melk & Honning om at Kylie Jenner er i ferd med å bli verdens yngste selvskapte dollar milliardær. 20-åringen er nemlig god for svimlende 900 millioner dollar eller 9 milliarder norske kroner. Det er nesten tre ganger så mye som stesøster Kim Kardashian West.
Jenner står bak det det amerikanske magasinet Forbes omtaler som «et av de hotteste makeup-selskapene noensinne», Kylie Cosmetics, som ble lansert for bare to år siden. I dag anser Forbes selskapet å være verdt rundt 800 millioner dollar, rundt 8 milliarder norske kroner – og det er Jenner selv som eier det 100 prosent.
Men kritikken lot ikke vente på seg, for påstanden om at Jenner er en såkalte selvskapt dollar-milliardær møtte raskt motstand i en rekke medier – også på sosiale medier.
Nå går ryktene om at Jenner skal starte sitt eget hudpleiemerke.
Det skriver Fashionista etter at hun forrige uke skal ha søkt det amerikanske patentstyret om å registere tre ulike merkenavn; et for Kylie Skin by Kylie Jenner og to for Kylie Skin. Kylie Skin by Kylie Jenner og det ene Kylie Skin skal være for produkter som inkluderer fuktighetskremer, rens, tonere, skrubb, serum, masker og så videre, mens den andre Kylie Skin skal være for detaljhandel med hudpleieprodukter, kosmetikk og gaver.
Om Jenner i det hele tatt vil følge opp varemerkene er et annet spørsmål. Eller i det minste når.
Les også: Ryktene stemmer: Lady Gaga lanserer sitt eget skjønnhetsmerke