Samarbeidet er allerede i butikk.
Danske Ganni er influencernes favoritt, og er igjen aktuell både med visning under moteuka i København og ny kolleksjon.
Som en del av høstens hovedkolleksjonen som allerede i butikk har Ganni teamet opp med det italienske skomerket Diemme om en helt ny capsule-kolleksjon.
Det er Diemmes første samarbeid med et ready-to-wear-merke for kvinner. Kolleksjonen består av to par boots og to par sneakers med vibram-såler i hvitt og hasselnøtt. Priser fra ca 3500 til 4200 kr.
Om samarbeidet med Diemme og de to brødrene og grunnleggerne Dennis og Maico Signor sier kreativ leder for Ganni, Ditte Reffstrup følgende: «Jeg liker virkelig å jobbe med folk som bringer forskjellige ting til bordet. Signorene tar så mye kunnskap og håndverk inn i det de gjør. Ganni har en frisk og moderne vri på disse fantastiske tradisjonelle piecene. Jeg elsker at vi brukte det gamle merkevareslagordet fra Diemme på sålene; ‘Livet skjer nå’. Det er kanskje mer aktuelt nå enn noensinne».
Les også: Balenciaga saksøkes av New York-basert souvenir-selskap