Før Instagram tillot sine brukere å dele videosnutter, herjet Vine over mang en smarttelefon. Appen lever dog fortsatt i beste velgående og det fins utallige unge kvinner og menn der ut som kan kalle seg Vine famous.
Med maks seks sekunder på deg er det ikke bare bare å rekke det å trollbinde følgerskaren din. 21-åringen Cameron Dallas er derimot en som virkelig har vunnet i det 22. århundrets kanskje viktigste spill; sosiale medier.
Les også: Calvin Klein liker ikke at Kendall Jenner fronter merkets kampanjer
Dallas har samlet opp et snitt på rundt 9 millioner følgere hver på sin Vine-, Instagram- og Twitter-konto. Calvin Klein, som nylig mistet sine kreative ledere, har nå benyttet seg av dette og hentet inn tenåringsidolet til deres seneste kampanje. Sammen med modellen Stella Lucia pryder kjekkasen plakaten i likhet med blant annet Justin Bieber.
– Å faktisk få være i en av deres kampanjer er en drøm som er blitt til virkelighet! Jeg har alltid vært en stor fan av merket og disse plaggene passer perfekt til min hverdagsgarderobe, sier Dallas som ifølge Fashionista i 2011 tweetet sitt ønske om å være modell for nettopp Calvin Klein.