Det er over ett år siden Kendall Jenner frontet sin første Calvin Klein kampanje. I ettertid har hun også vært en del av flere av merkets reklamer, blant annet prydet hun store billboards rundt hele New York City.
Calvin Klein startet opp merket med samme navn i 1968. I 2002 solgte Klein store deler av selskapet til Phillip Van-Heusen for $400 millioner, og etter den tid har Klein sin innflytelse på merket blitt mindre og mindre med årene.
I et nylig intervju forteller Calvin Richard Klein at han ikke er kjent med Kendall Jenner sitt arbeid, og han virker ikke storfornøyd over at hun forbindes med merket som bærer hans navn, ifølge Fashionista.
– Nå er modeller booket på grunnlag av hvor mange følgere de har på sosiale medier. De er ikke booket fordi de representerer essensen til designeren, som jeg prøvde å gjøre, sier Klein.
Justin Bieber er imidlertid en favoritt hos den amerikanske designerer, som nylig frontet merkets undertøy-kampanje sammen med Kendall Jenner.
– Jeg liker Justin Bieber. Men det er på grunn av hvem han er, ikke på grunn av at han har millioner av følgere, utdyper Klein.
Les også: Supermodell-BFFS fronter kampanje mot brystkreft