ECCO lanserer Soft 7

Publisert:

Del innlegg:

ANNONSE

Ta inn hele skjermen 30.07.2015 132826.bmp

Karl Toosbuy visste neppe at mer enn 350 millioner ECCO-par ville vandre verdens gater, da han i 1963 grunnla skomerket som med tiden har blitt et av verdens mest toneangivende.

I 52 år har det danske familieselskapet perfeksjonert skomakerkunsten, som nå har resultert i ECCO SOFT 7.

Ta inn hele skjermen 30.07.2015 132756.bmp

 ecco-4

Sneakeren har gått fra trendy til tidløs, og blitt en naturlig del av enhver garderobe. ECCOs tolkning er en stilbevisst grenseutfordrer, med respekt for tradisjoner.

Med futuristiske referanser og tradisjonelt håndverk, gjør ECCO den ideelle kombinasjonen av nytt og gammelt. Skarpe kontraster, sportslig detaljer og mykt skinn gjør Soft 7 like brukervennlig på jobb som til fritid – enten du foretrekker slip-ons eller basket-høye sneakers.

Den skandinaviske filosofien om at «Sko følger fot» har sikret kunder høykomfort i en årrekke – og totalt 14.000 utsalgssteder fordelt på 87 land.

Skoene avbildet koster 1300 kr.

Siste artikler

Endelig åpner Prada-butikken i Oslo

Etter lang tids venting og måneder med spekulasjoner er det nå offisielt: Prada åpner sin første norske butikk...

Hudpleie til barn? Shay Mitchells nye merke skaper debatt

Skuespilleren Shay Mitchell og forretningspartneren Esther Song har lansert et nytt hudpleiemerke for barn - og reaksjonene lot...

Janka Polliani lanserer eksklusiv jakkekolleksjon med Villoid

Denne høsten går moteprofil Janka Polliani fra front-row til designstudio - og resultatet er en kolleksjon som oser...

Dette er kåpen alle vil ha denne vinteren

Klassikeren som aldri går av moten, har fått en oppgradering denne vinteren - og den lille detaljen gjør...

Olivier Rousteing forlater Balmain

Balmain kunngjorde i dag at motehuset og kreativ direktør Olivier Rousteing har valgt å gå hver sin vei...

Få julebordsgløden med Sophie Elise – hennes beste tips til vinterens selvtillitsboost

Nå som mørket senker seg og julebordsesongen er rett rundt hjørnet, er det lite som løfter humøret mer...

Menneskelig innsikt møter teknologi: This Is Creative satser på Performance Marketing

Det kreative kommunikasjonsbyrået This Is Creative tar et nytt strategisk steg. Etter mer enn 20 år i skjæringspunktet...

9 fine kjoler til julebordet

Julebordsesongen er her - og med den, unnskyldningen for å skinne litt ekstra. Nå skal det glitre, men...