Kampanje fra Balenciaga

Balenciaga har hanket inn ekte parisiske kjærestepar til ny kampanje

Kjærlighet ved første blikk?

Romantikken blomster i Paris, noe Balenciaga har brukt til sin fordel i motehusets AW19/20-kampanje.

I byen med alle fortausrestaurantene og Eiffeltårnet, har det erkefranske motehuset nå funnet flere kjærestepar som fronter høstens kampanje. Parene viser forhold mellom mann og kvinne, to menn og to kvinner – og forholdene er helt ekte.

Fellesnevner for alle parene er nemlig at de er sammen i virkeligheten, de har en kul attitude og kjemien deres kommer frem i både bilder og film.

Det er den Paris-baserte fotografen Greg Finck som står bak kameraet. Han er kjent for å ta mer romantiske bryllupsbilder, enn motekampanjer. Bildene han har tatt for Balenciaga er dog en miks av mote og romantikk. For ja, her er par som kysser romantisk ved Seinen eller på en fortauskafé, dog kledd i oversize Balenciaga-jakker, logo-hoodies, sterke farger og iøyenfallende tilbehør.

Kampanjevideoen er signert Ed Fornieles. Han har tatt med seg parene til grønnsakshandleren, undergrunnen og i leiligheter hvor de åpner opp om forholdene deres.

Les også: Elise By Olsen er gjesteredaktør for verdenskjent magasin