Rihanna har lagt sin elsk på denne luksusjakken

Publisert:

Del innlegg:

Vinterens hotteste trend.

Rihanna blir med rette hyllet både som designer, moteikon og entreprenør av en samlet internasjonal motebransje. Den barbadiske superstjernen vant nettopp pris under årets British Fashion Council’s Fashion Awards 2019 – som første sorte kvinne som har startet et eget luksusmerke i samarbeid med den franske luksusgruppen LVHM.

Foto: via Vogue

Rihannas antrekk under den britiske moteprisen skapte overskrifter med superstjernens egne vri på den klassiske ballkjolen i grønntonen wasabi green – en farge Fenty introduserte for en tid tilbake.

På etterfesten feiret hun prisen for beste Urban Lux iført en oversized Fenty-skjorte over en strukturert minikjole sammen med en jakke fra Balenciaga i imitert saueskinn.

Foto: Via Vogue

Jakken brukte 31-åringen igjen da hun gjorde sin egen vri på vinterens store trend, skinn.

Denne gangen gikk hun all in med skinnbukser fra Bottega Veneta med en prislapp på 3950 dollar, tilsvarende i overkant av 35 500 norske kroner, en høyhalset genser, pumps fra eget merke, sort skinnveske, hoops og et stort diamantkjede.

Les også: Rihanna velger norsk kvinne som modell

Siste artikler

Louis Vuitton Ski: 70-talls silhuetter og norsk strikk

Louis Vuitton har lansert LV Ski 2025, og er inspirert av både 70-talls silhuetter og norsk strikk. Motehuset har...

Test av julekalendere del 2: Hvilken er best?

Høsten er her, og med den kommer starten på årets jaktsesong; jakten på den perfekte skjønnhetskalenderen. Mange av de...

Helgetips: Høstfest og Halloween-verksted i Oslobukta

Lørdag 18. oktober blir det høststemning i Oslobukta når området fylles med lokale smaker, kreative aktiviteter og familieglede....

Denne jakken er overalt nå

Moteverdenens kuleste motehus har talt: Militærjakken er tilbake for fullt. Blant trendsetterne har militærjakken allerede vært tilbake en stund,...

Victorias Secret Fashion Show er tilbake

Etter den store gjenlanseringen i fjor gjør Victoria’s Secret Fashion Show comeback igjen i 2025. Den nye versjonen...

Varner snur etter tungt år – satser på herreklær og digital vekst

Etter flere svake år og dyrekjøpte erfaringer med ungdomsmote forsøker klesgiganten Varner nå å reposisjonere seg. Selskapet, som...

Taylor Swift får gjennomgå for sitt nye album

Taylor Swift har gitt ut sitt tolvte studioalbum The Life of a Showgirl, og reaksjonene lot ikke vente...

Ferner Jacobsen og Barbour: Tradisjon møter trend

Det finnes merker og motehus som overlever fordi de klarer det aller vanskeligste: Å være tro mot sine...