Emily Ratajkowski vil kle seg uten å tenke over om folk blir krenket

Publisert:

Del innlegg:

Frisinnet Ally McBeal møter Clueless?

Emily Ratajkowski tar Inamorata Women i en ny retning.

Merket, som modellen startet i 2017, er mest kjent for bikinier og badedrakter. Men nå serverer hun en mer formell – og mer påkledd – kolleksjon:

Oversized blazere. Dog med miniskjørt som hos noen kontorer blir NSFW? (Se bilder nedenfor.)

Emily forteller til Vogue at hun ikke opptatt av hva folk måtte mene, og at hun ikke er fan av å følge etikette for antrekk.

– En venn av meg sa at å ha på seg det du vil ha på deg [på jobb] er en test. Hvis noen ikke tar deg seriøst, da er ikke det en person du har lyst til å jobbe sammen, sier 28-åringen, som mener at hennes nye design er litt rebelsk.

– For meg, fordi [skjørtet] er mikromini, har det noe «fuck you» ved seg.

– Vi har alle vært i situasjoner hvor man tenker «sømmer det seg å ha på dette?». Jeg liker å ha på den type dress som jeg selv vil, uten å bekymre meg over at noen blir krenket, konkluderer Emily.

Kolleksjonen ble nesten utsolgt på to timer, men den London-fødte Los Angeles-jenta har et nytt parti på vei inn. Foreløpig styrer hun forretningen alene med en venninne,

(Det italienske ordet «inamorata» betyr kvinnelig elsker.)

Se bildene av den nye kolleksjonen til Emily Ratajkowski:

(Inamorata Women)

Emily Ratajkowski: – At jeg spiller på sex på Instagram er feministisk

Siste artikler

Louis Vuitton Ski: 70-talls silhuetter og norsk strikk

Louis Vuitton har lansert LV Ski 2025, og er inspirert av både 70-talls silhuetter og norsk strikk. Motehuset har...

Test av julekalendere del 2: Hvilken er best?

Høsten er her, og med den kommer starten på årets jaktsesong; jakten på den perfekte skjønnhetskalenderen. Mange av de...

Helgetips: Høstfest og Halloween-verksted i Oslobukta

Lørdag 18. oktober blir det høststemning i Oslobukta når området fylles med lokale smaker, kreative aktiviteter og familieglede....

Denne jakken er overalt nå

Moteverdenens kuleste motehus har talt: Militærjakken er tilbake for fullt. Blant trendsetterne har militærjakken allerede vært tilbake en stund,...

Victorias Secret Fashion Show er tilbake

Etter den store gjenlanseringen i fjor gjør Victoria’s Secret Fashion Show comeback igjen i 2025. Den nye versjonen...

Varner snur etter tungt år – satser på herreklær og digital vekst

Etter flere svake år og dyrekjøpte erfaringer med ungdomsmote forsøker klesgiganten Varner nå å reposisjonere seg. Selskapet, som...

Taylor Swift får gjennomgå for sitt nye album

Taylor Swift har gitt ut sitt tolvte studioalbum The Life of a Showgirl, og reaksjonene lot ikke vente...

Ferner Jacobsen og Barbour: Tradisjon møter trend

Det finnes merker og motehus som overlever fordi de klarer det aller vanskeligste: Å være tro mot sine...