Den svenske rapperen og produsenten Yung Lean er først og fremst kjent for sin slappe og triste rappestil og auto-tunede låter. I det siste har likevel flere og flere fått øynene opp for 19-åringens klesstil.
I Complex sin kåring «25 under 25: The new young leaders of style» havnet han på andreplass, kun slått av Travi$ Scott. Magasinet beskriver han som en «ny kultleder for rap og klesstil».
Nå tar det unge stilikonet steget inn i klesbransjen med egendesignet kolleksjon.
Les også : G-Eazy til Melk : Jenter med slengbukser er forferdelig
Kolleksjonen vil bestå av både klær og tilbehør og skjer i samarbeid med Yung Leans plateselskap Sad Boys Entertainment. Den vil bli solgt gjennom Sad Boys webshop SBEG, fra og med februar.
Yung Lean-samarbeidet setter startskuddet for en serie med kolleksjoner Sad Boys entertainment skal gjøre, sammen med diverse artister og kreative sjeler gjennom hele året. Det første er med merket «Visible», skapt av en mongolsk-født, men Sverige-basert designer kalt o’D Möngke.
Les også : Fresh Dressed – Fra Bronx til Vogue