Utforsker fremtidens varehandel med tre dagers pop-up-butikk i Oslo

Publisert:

Del innlegg:

Vil utfordre status quo.

Hvilke muligheter ligger det i fysisk varehandel i 2019? Det vil Klarna utforske, og åpner tre dagers pop-up-butikk i Oslo sentrum, nærmere bestemt i Møllergata 6.

Fordelt på 1000 kvadratmeter vil lokalet romme produkter fra ulike leverandører og samarbeidende multibrand-butikker som YME Universe, F5, Varier Furniture, Koch Parfymeri, Maria Black med flere.

Les mer om eventet og sjekk ut programmet her.

– De som kjenner Klarna vet at vi liker å utfordre status quo og gjøre ting annerledes, det handler om å lage den smoootheste kundeopplevelsen. Det skal være inspirerende og morsomt å handle. Med dette pop-up-prosjektet ønsker vi å utforske hvordan det ville være å tre inn i en Klarna-verden, sier Klarnas markedsdirektør i Norge Thomas Elvestad.

Herotic

Pop-up-butikken er åpen fra torsdag 5. september til og med lørdag 7. september alle dager fra kl. 10 med visning og forestilling med HAiKW/ og Det Andre Teatret, skate-lansering med Herotic, live podcast med Isabelle Rignes samt lanseringer, fester og mini-konserter.

Prosjektet er en fortsettelse av vårens Smoooth Runway der de norske designerne Anne-Karine Thorbjørnsen, Michael Olestad og HAiKW/ viste sine kolleksjoner på Sentralen i Oslo.

– Smoooth Runway, samarbeidet med Snoop Dogg og nå pop-up-prosjektet er alle eksempler på aktiviteter vi gjør for å bygge Klarna som et livsstilsbrand og ta del i popkulturen. Siden en stor del av de 5000 norske nettbutikkene som benytter Klarna i dag er innen mote, skjønnhet og design – så føles disse aktivitetene veldig riktig, sier Elvestad.

Melk & Honning er arrangementets mediepartner.

Siste artikler

Louis Vuitton Ski: 70-talls silhuetter og norsk strikk

Louis Vuitton har lansert LV Ski 2025, og er inspirert av både 70-talls silhuetter og norsk strikk. Motehuset har...

Test av julekalendere del 2: Hvilken er best?

Høsten er her, og med den kommer starten på årets jaktsesong; jakten på den perfekte skjønnhetskalenderen. Mange av de...

Helgetips: Høstfest og Halloween-verksted i Oslobukta

Lørdag 18. oktober blir det høststemning i Oslobukta når området fylles med lokale smaker, kreative aktiviteter og familieglede....

Denne jakken er overalt nå

Moteverdenens kuleste motehus har talt: Militærjakken er tilbake for fullt. Blant trendsetterne har militærjakken allerede vært tilbake en stund,...

Victorias Secret Fashion Show er tilbake

Etter den store gjenlanseringen i fjor gjør Victoria’s Secret Fashion Show comeback igjen i 2025. Den nye versjonen...

Varner snur etter tungt år – satser på herreklær og digital vekst

Etter flere svake år og dyrekjøpte erfaringer med ungdomsmote forsøker klesgiganten Varner nå å reposisjonere seg. Selskapet, som...

Taylor Swift får gjennomgå for sitt nye album

Taylor Swift har gitt ut sitt tolvte studioalbum The Life of a Showgirl, og reaksjonene lot ikke vente...

Ferner Jacobsen og Barbour: Tradisjon møter trend

Det finnes merker og motehus som overlever fordi de klarer det aller vanskeligste: Å være tro mot sine...