Kom i julestemning med Naomi og mamma Campbell.
Tradisjon tro kommer det erkebritiske motehuset Burberry med sin årlige julekampanje som nærmest setter startskuddet for julen i motebransjen. Årets julefilm markerer også Riccardo Tiscis første jul i sjefsstolen som han tok over etter Christopher Bailey tidligere i år. Etter at Tisci tok over stillingen som sjefsdesigner hos Burberry har det ledende motehuset fått et helt nytt monogram, som i årets julefilm går igjen i alt fra silkesjal til setene på toget.
Julefilmen fra Burberry har fått navnet «Close Your Eyes and Think of Christmas», og har blitt til i samarbeid med den britiske fotografen Juno Calypso. Julekampanjen hyller det typiske ved den britiske julen, med alt fra dårlig vær til familier som samles og tog som er forsinket.
I hovedrollene er skuespiller Kristin Scott Thomas, artist M.I.A, skuespiller Matt Smith, supermodell Naomi Campbell og Naomis mor, Valeria Morris-Campbell.
Det siste klippet i filmen som viser Naomi og og moren kledd i hvert sitt matchende sett med de klassiske Burberry-rutene er et samarbeid mellom Burberry og den britiske designeren Vivienne Westwood, som kommer i butikk 6.desember.
Se årets julefilm fra Burberry her:
https://youtu.be/QG0zqaUDOEE
Flere bilder fra kampanjen:
Alle bilder: Juno Calypso for Burberry