Smykkemerket Tom Wood lanserer sin første herrekolleksjon

Publisert:

Del innlegg:

tom-wood-fw-16-collection-07-396x575

Smykkemerket Tom Wood har på kort tid blitt et it-merke, «big in japan» og omsetter nå årlig for omkring 15 millioner kroner.

Det som startet med en mini-smykkekolleksjon bestående av 3 ulike ringer, startet av ekteparet Mona Jensen og Morten Isachsen, har ekspandert voldsomt i de 3 årene det har eksistert. Høsten 2015 lanserte merket sin første damekolleksjon.

Nå utvider Tom Wood ytligere, og lansererer sin aller første kombinerte dame-og herrekolleksjon. De første bildene ble sluppet i dag. 

Les også : Fra hobby til suksess : Møt smykkedesignerene bak Stillwithyou

Nylig oppdatert35

Bildene er tatt av Pudder Agency-fotograf Truls Quale, og i stil med Tom Woods androgyne smykker er dame-og herreklærne både monokrome, minimalistiske og stilrene.

Spesielt japanerne har trykket det norske smykkemerket til brystet. Moteredaktøren i japanske Harper’s Bazaar, Yuko Ugori fikk nemlig nyss om merket i 2015, og brukte det i flere editorials. Bare i løpet av  fjoråret poppet smykkemerket opp i 40 butikker i Japanske storbyer.

 

Les også : Kaibosh-grunnleger: Vi sikter mot internasjonal ekspandasjon

Siste artikler

Taylor Swift får gjennomgå for sitt nye album

Taylor Swift har gitt ut sitt tolvte studioalbum The Life of a Showgirl, og reaksjonene lot ikke vente...

Ferner Jacobsen og Barbour: Tradisjon møter trend

Det finnes merker og motehus som overlever fordi de klarer det aller vanskeligste: Å være tro mot sine...

Slik er Jonathan Andersons nye Dior

Under moteuken i Paris var det en rekke spennende visninger på agendaen - én av dem: Jonathan Andersons...

Stjernenes beste antrekk fra Dior-visningen

Da Jonathan Anderson viste sin første ready-to-wear-kolleksjon som kreativ leder hos Dior, var det et stjernespekket publikum til...

Armani ser etter ny eier – L’Oréal er blant kandidatene

Armani har begynt å lete etter en kjøper. Det som i mange år har vært et av de...

Zara Larsson lanserer intimmerke

Popstjernen Zara Larsson utvider sitt kreative univers; denne gangen utenfor scenen. I høst lanserer hun MAIN ROSE, et...

– Dette er Norges beste kasjmirklær

Det nye klesmerket Mawei Cashmere lanserte sin første kolleksjon for kort tid siden, og markerte lanseringen av merket...

Alexandra Joner lanserer hudpleieserie

Med glød, glam og ekte hudpleieglede lanserer Alexandra Joner sin egen hudpleieserie. PREPPd er en leken, men seriøs...