Teknologiens utvikling gir oss et enormt spekter av muligheter. Takket være nye spesialeffekter bringer kinolerretet bilder som ville skremt vettet av besøkere bare for 20 år siden.
For Palace og Reeboks seneste samarbeid, kan det dog virke som budsjettet ikke rakk til produksjonen av kampanjevideoen. I en slags parodi på TV-shopping har street-merkene hentet inn Jonah Hill til å fortelle seerne om de nye skoene som kommer på markedet 9. juli. Til Dazed forteller grunnleggeren av Palace, Lev Tanju, at han selv er stor fan av den amerikanske skuespilleren og at det var vanskelig å være tilstede under innspillingen.
Se også: Komikeren bytter jobb med Vogue-redaktøren
– Jeg måtte faktisk forlate rommet for en stund eller se en annen vei den meste tiden, fordi jeg ikke klarte å slutte å le, sier Tanju som kan røpe at de bare ville gjøre noe skikkelig teit.
Her er snutten der Hill spiller den stotrende rolleinnehaveren som ikke engang klarer å si Reebok:
Les også: Dette sier dine sneakers om deg
