holzweiler aw19-visning

Se bildene fra Holzweilers København-visning

Inviterte til mobilfri visning.

Onsdag viste Holzweiler sin AW19-kolleksjon under moteuken i København som eneste norske merke i den danske hovedstaden. På plass i Nikolaj Kunsthal var alt fra skandinavisk presse og influencere til tunge, internasjonale titler som The Telegraph, Business of Fashion, Vogue og Harper’s Bazaar.

– Vi opplever også at moteuken i København går fra å være en dansk moteuke til å ha mer fokus på Skandinavia. Dit kommer det mye internasjonal presse og innkjøpere, sa Susanne Holzweiler til Melk & Honning i forkant av visningen onsdag.

Den nye kolleksjonen fra Holzweiler er en hyllest til det moderne livet. Hvordan vi lever sammen, kommuniserer og uttrykker oss, skaper og bygger relasjoner og hvordan vi lever midt imellom teknologi og naturen: Å være on nå man vil det, og off når man vil være tilstede i øyeblikket. Med det som bakteppe var visningen mobilfri, og alle gjestene fikk utdelt en sovepose til mobilen i forkant av visningen.

– Det handlet ikke om at vi ønsket å ta fra noens kreative verktøy, men vi ønsket at alle skulle være 100 prosent tilstede under denne visningen, sier Susanne Holzweiler i en uttalelse.

Se bilder fra visningen her: 

Alle bilder via Holzweiler.

Les også: Mathilde Torp Mader om arven etter Malene Birger