Reis tilbake i tid med Kaibosh nye briller! – se kampanjefilmen

Publisert:

Del innlegg:

06_psykaidelic_600x600px_girl1-001

Det bergenske brillemerket Kaibosh har i løpet av sine fire år oppnådd en solid posisjon på det norske brillemarkedet. De har klart kunstykket med å kombinere det kommerse med det meget kreative, og pøser ut nye, finurlige brillevarianter i en rasende fart. I 2014 alene solgte gründerne bak merket, Helge Flo og Michelle Rowley, over 300 000 par, og Kaibosh har ligget an til en dobling av omsetning hvert eneste år.

Nå er siste kolleksjon klar, nemlig PSYKAIDELIX mix, en kolleksjon av fargede briller med eller uten styrke. Her er kampanjefilmen inspirert av Fear and loathing in Las Vegas – med en skandinavisk svung over det hele.

01_psykaidelic_600x600px_man1

10_psykaidelic_600x600px_glasses2

Hva er det som skjer når vi alle går gjennom de samme utdannings-filterne, leser de samme nyhetene, følger de samme instagramkontoene, ser de samme seriene, shopper i de samme butikkene og lever etter de samme reglene? Trener vi hjernen vår til å se verden fra en spesiell vinkel? Er det ikke på tide at vi begynner å se verden på en annen måte? sier Kaibosh i pressemeldingen.

Vi kan nevne at Snapchat og Youtube-kjendis Malin Nesvoll Vangsnes, aka Makeupmalin, er blitt sett med den oransje varianten i denne kolleksjonen, og at Recens Paper-redaktør Elise By Olsen hadde på seg de samme da hun nylig ble intervjuet av Highsnobiety. 

Brillene har en semi-transparent ramme og en fasong som peker tilbake til det sene sekstitallet med Woodstock, Rock, lange lokker og flower power. Som vanlig har de forskjellige variantene morsomme navn som «Grape Overdose», «Outtasight!», «Chocolate Trip» og «Oh Behave!».

PSYKAIDELIC mix campaign from KAIBOSH on Vimeo.

 

Les også: Kaibosh-grunnlegger: – Vi sikter mot internasjonal ekspansjon.

Siste artikler

Dette kan du finne på i Oslo i helgen

Enda usikker på hva du skal finne på i helgen? Hva med å sette i gang julestemningen på...

Comprimé: Kapselgarderoben som tåler livet

Comprimé kombinerer tidløs stil med funksjonelle materialer - og vil gjøre det enklere å kle seg godt hver...

Kjendisinvestor investerer i Lululemon

Den amerikanske investoren Michael Burry, best kjent fra filmen The Big Short og for sin rolle i å...

6 trender vi ser overalt akkurat nå

Fra catwalkene i Paris til gatene i Oslo - denne sesongen handler mote om varme, volum og tekstur....

Dua Lipa i samarbeid med eksklusivt hudpleiemerke

Det tyske hudpleiemerket Augustinus Bader har lenge hatt kultstatus blant skjønnhetsentusiaster verden over. Kjente profiler og deres hudpleiere...

Not My First: Når skandinavisk design møter western-luksus

For første gang i Norge lanseres et Luxury Cowboy-brand.Et nytt norsk klesmerke rir inn på motescenen: Not My...

Singles day: Gjør de beste kuppene!

Singles Day har utviklet seg fra et kinesisk fenomen til en global påminnelse om at egenkjærlighet også fortjener...

Endelig åpner Prada-butikken i Oslo

Etter lang tids venting og måneder med spekulasjoner er det nå offisielt: Prada åpner sin første norske butikk...