Det tok helt av da Amalie Snøløs lanserte SNØLØS Beauty på H&M Beauty Fredag 15.mars.
Både fredag og lørdag var det lang kø allerede før åpning da SNØLØS Beauty lanserte på H&M Beauty i Karl Johans gate og på Oslo City. Et hundretalls besøkende flokket til butikkene for å oppleve de nye produktene og for å treffe Amalie Snøløs.
Det innovative hårmerket har fått feste hos den yngre, bevisste generasjonen, noe som kunne merkes ved åpningen. Amalie Snøløs var selv tilstede for å møte fansen og ta imot ivrige SNØLØS Beauty kunder. I tillegg var det mange kjente fjes på plass som bidro til hypen, slik som TikTok profil Adina Pedersen.
De første 250 kundene var heldige å få en goodiebag med full-size produkter.
Det har bemerket seg at bruk av digitale strategier for å hype produktlanseringer via influensere og sosiale medier er kommet for å bli, noe Karl Johans gate og Oslo City har fått oppleve mye av i det siste.
– I helgen solgte vi mange produkter, men fremfor alt fikk jeg muligheten til å bli kjent med flere fantastiske mennesker som både bruker og ville prøve produktene. Vi forventet ikke at det skulle bli så bra, men det viser til styrken i vårt community, sier Amalie stolt.
– Vi prøver hele tiden å innovere i SNØLØS Beauty, og en av tingene som skiller oss ut er at vi har et fokus på behovene til håret vårt gjennom alle årstidene i det nordiske klimaet. Dette sammen med vårt fokus på velvære gjennom hårpleie, gjør produktene personlige og skaper et sterkt fellesskap, noe vi har sett at gir gode resultater, forteller Amalie Snøløs.
