Sjekk ut kampanjebildene fra moteskaperens hjem.
Mens stadig flere aktører som Zara og Mango lanserer interiørlinjer, gjelder det å skille seg ut i mengden i kampen om kundenes gunst. Eksklusive designersamarbeid er uten tvil en effektiv metode.
H&M er kjent for sine mange samarbeid opp gjennom årenes løp, med varierende hell. Det første med Karl Lagerfeld allerede i 2004. Kolleksjonen signert couture-mester Giambattista Valli i 2019 var for mange et uforglemmelig høydepunkt.
I høst kunne H&M avsløre sitt neste samarbeid med Diane von Furstenberg.

Den legendariske moteskaperen, kjent for sine frigjørende omslagskjoler og maksimalistiske mønstre og dyreprint, har gjestedesignet en kolleksjon for den svenske fast fashion-gigantens interiørlinje.
Fredag 16. april slippes H&M Home-samarbeidet.
– Med dette samarbeidet ønsker jeg at folk tar eierskap til innredningen i sitt eget hjem. Den eneste regelen jeg har, er at interiøret ditt skal gjenspeile den du er. Målet er å skape et komfortabelt hjem og samtidig uttrykke din personlighet, sier Diane von Furstenberg i en pressemelding.

Kolleksjonen, som skal «oppmuntre til personlig stil i hjemmet», består av alt fra fargerike vaser, søte espressokopper, duftlys med von Furstenbergs favorittduft amber og dekorative esker, til putetrekk, ullpledd, plakater med sitater (eller floskler?) og en glamorøs morgenkåpe – i ekte karantenestil.

Mye med høy sebra- og leopardfaktor, som designeren er kjent for. Og ikke minst hennes ikoniske leppemønster.
– Diane-printet ble skapt da jeg grunnla selskapet for 20 år siden, mens leppemønsteret kommer fra portrettet Andy Warhol malte av meg, fortsetter designeren.

– Personlig elsker jeg dyreprint – sebra er veldig DVF – i tillegg til sterk oransje og rosa, men monokrom sort og hvitt er også veldig chic. Hele kolleksjonen er fabelaktig, og jeg gleder meg til å kunne dele den med alle.
Kampanjebildene er skutt i 74-åringens fasjonable hjem, og er stylet av designeren selv.




