Motehuset lar endelig menn følge tiden

Chanel3

Mote assosieres ofte med kvinner, selv om mannfolk ifølge studier shopper mer enn det motsatte kjønn.

Mens Rolex lenge har prydet mang et rikmannshåndledd, står nå Chanel tikkende klar til å ta over. Motehuset startet med armbåndsur i 1987, men har til nå bare fokusert på kvinne- og unisexmodeller.

Dette året blir det derimot mulig å kjøpe seg en herreklokke fra det franske merket. Ifølge Hypebeast kommer klokken Monsieur de Chanel ut i et begrenset opplag på 300 stk dette året. For 48.500 dollar (omtrent 423.899 NOK) og 50.800 dollar (omtrent 444.002 NOK) kan en velge mellom 150 klokker i beige-gull, mens de resterende 150 vil være i hvitt gull.

Les også: Stjernemodellen tilbake for Chanel

Chanel

Chanel2

Les også: Supreme x Rolex

Les også
Et uventet samarbeid setter sommerens moteagenda

Siste saker

Mest lest nå
Les mer