Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar

La Cara peppe deg opp! – Se 30 sekunders inspirerende filmsnutt

16AW_CC_WMN_DO-YOU_Cara_200_102

– At the end of the day if they don’t like you, FUDGE OFF, sier Cara.

Puma lanserte tidligere denne uken kampanjen «DO YOU» med formål om å heve kvinners selvtillit en del hakk. Rihanna, som har hatt suksess med sine kolleksjoner for det tyske merket, er kreativ leder for det hele. Den barbadiske superstjerna er også inspirasjonen bak kampanjen etter at hun uttalte at hun utfordrer seg selv for å få til ting, at hun aldri gjør noe utelukkende for feedback eller kontrovers, men kun lever livet.

Modellen, skuespilleren og it-jenta Cara Delevingne er første kvinne ut til å fronte kampanjen, og den vakre briten har laget en 30 sekunders filmsnutt for å peppe deg opp.

– Å «DO YOU» handler om ta eierskap over deg selv og finne en styrke i det. Det er et utrolig kraftfullt signal. Det handler om å akseptere den du er, uavhengig av dine feil. «DO YOU» handler om å finne din egen sannhet og å holde deg til den. Jeg synes det er så spesielt fordi det betyr at det vil være forskjellig for enhver person. Helt spesifikt oppfordrer det folk til å være seg selv, forteller Cara i forbindelse med lanseringen av kampanjen.

Resten av kampanjen er fylt med en haug sterke og atletiske kvinner, blant annet Mimi Staker og Olivia Boisson fra The New York City Ballet, og de kubanske volleyballspillerne Leila consuela Ortega Martinez og Lianma Flores Stable.

Les også: Young Thug er Puma sitt nye ansikt utad

Les også
To norske modeller i Vogue Arabia

Siste saker

Mest lest nå
Les mer