I helgen åpnet Kanye West en pop-up butikk i New York City hvor han solgte diverse merchandise fra hans seneste album «The Life of Pablo».
Merch-linjen ble først solgt under albumslanseringen/visningen av Yeezy season 3 i Madison Square Garden i februar. I etterkant har Pablo-klærne vært svært etterpurt.
Les også: Høydepunktene fra Kanye Yeezy 3 showet
I kjent Kanye-stil lufter han sin tanker på godt og vondt på Twitter. I går kunne artisten meddele at han tjente 1 million dollar, det vil si omkring 8,4 millioner norske kroner, på to dager fra pop-up butikken.
But there is no other brand that could sell 1 million dollars of clothing in 2 days from 1 location!!!
— KANYE WEST (@kanyewest) 22. mars 2016
Pop-up butikken var åpen i 3 dager og skapte ville tilstander i Wooster Street i Soho. Ifølge Highsnobiety var det kø i over to kvartaler, til og med før butikken hadde åpnet.
I tillegg til hettegenserne, t-shortene og capsene som var tilgjengelig på albumslippet, hadde Kanye også noen overraskelser til fansen, som blant annet limited edition bomberjakker og olajakker.