Justin Bieber lanserer klesmerke med tøfler til 5 dollar

Superstjernen prøver seg som designer.

Med flere milliarder avspillinger på Spotify og 103 millioner følgere på Instagram er Justin Bieber en av vår tids desidert mest kjente og innflytelsesrike personer. Den en gang så sukkersøte tenåringen har vokst opp og endret image, skaffet seg utallige tatoveringer – og giftet seg i september med supermodellen og it-jenta Hailey Baldwin, nå Bieber.

Helt på tampen av året valgte han å tease et helt nytt prosjekt gjennom Instagram; Nemlig hans eget merke kalt The House of Drew.

Både han og Mrs. Bieber har delt bilder av tøfler med Drew på – som kan minne om de man gjerne loffer rundt i på hotellrom. Disse kan man ifølge nettsiden skaffe seg til den nette sum av 5 dollar, rundt 42 norske kroner.

I beskrivelsen på nettsiden står det at «Drew House er et sted du kan være deg selv. Blah blah blah blahsdbksjdfhl. Kle deg som om du ikke bryr deg. Kom og chill. Ha det».

Både logoen og teksten på siden har relativt tydelige referanser til narkotika – og de som bruker det titt og ofte. Lite annet vites foreløpig om merket, og kun fire bilder er postet på merkets egen Instagram, som til nå har opparbeidet seg 122 000 følgere.

Hotelltølflene er allerede utsolgt på nettsiden, men det er sannsynlig at det vil dukke opp mer fra Biebers nye merke snart.

Toppbilde via Instagram @justinbieber

Les også: Hailey Baldwin går i fotsporene til Kylie Jenner