Frank Ocean holdt fanskaren på pinebenken i fire år i påvente av at oppfølgingsalbumet til «Channel Orange» skulle komme ut. Forrige uke ble endelig skiva hans kalt «Blonde» sluppet, og viste seg å være et nedtonet, melodiøst og atmosfærisk album med Franks velkjente signatur skrevet i store bokstaver over alle sangene.
Den kunstneriske og litt mystiske sangeren har blitt vel så kjent for sitt fagre fjes som sin musikk. Han har blant annet figurert i Calvin Kleins nyeste reklamekampanje, og dagdrømmes om av piker og gutter verden over. Nå er hemmeligheten bak Franks plettfrie hud avslørt – han får hjelp av mor.
Etter årevis med frustrasjon over at alle ansiktskremer med solfaktor la igjen en hvit hinne på hennes mørke hud, bestemte nemlig Katonya Breaux seg for å lage sitt eget kosmetikkmerke.
Under merkenavnet Unsun lager hun nå produkter med naturlige ingredienser som blant annet sheasmør og kokosolje, og sønnen Frank har ifølge The Cut blitt en fan av disse.
– Han støtter og bruker produktene. Han har brukt solkrem i lang tid og er veldig flink til å ta vare på huden sin, forteller hun magasinet.
Les også: Caras hudpleier avslører 10 tips for å få kvisefri hud