Exercere åpner pop-up i Oslo

Det skandinaviske activewear-merket EXERCERE, etablert av Emilie Kruse og Laura Palm i 2021, har på kort tid markert seg som et aktivt livsstilsunivers med klær designet for både trening og hverdag. Nå åpner merket pop-up-butikk i Oslo, fra 2. oktober kl. 16:00 til 11. oktober, i Øvre Slottsgate 29.

Pop-up i Oslo med aktiviteter og opplevelser

Da Kruse og Palm startet EXERCERE, hadde de en tydelig visjon: å lage funksjonelle og tidløse treningsklær som passer inn i en aktiv hverdag.

– Ambisjonen vår har alltid vært å designe produkter som kan brukes igjen og igjen, og som blir tidløse favoritter i treningsgarderoben. Komfort er avgjørende, enten det gjelder en spasertur, en rolig dag hjemme eller en intensiv treningsøkt; men like viktig er den sporty twisten som gjør plaggene anvendelige også i hverdagen, forteller grunnleggerne.

Berlin ble internasjonalt gjennombrudd

I mai 2025 fikk EXERCERE sitt internasjonale gjennombrudd med en pop-up i Berlin, som trakk stor interesse. Nå tas konseptet videre til Oslo, der butikken byr på mer enn bare klær. Besøkende kan se frem til aktiviteter og høydepunkter som gratis fotoboks, eksklusive limited edition-goodiebags og søte fristelser fra Soulcake.

For gründerne handler satsingen om mer enn å selge klær; de ønsker å bygge et fellesskap.

– Med hvert nye steg ønsker vi å styrke EXERCERE som mer enn bare et activewear-merke. Vi ser på det som et livsstilsunivers der bevegelse og hverdagsliv smelter sammen, sier Kruse og Palm.

Promenaden satser på nye merkevarer

Også Promenaden Management, som huser pop-upen, ser frem til etableringen.

– EXERCERE representerer en ny generasjon skandinaviske merker som forener mote, livsstil og fellesskap. Etter en imponerende debut i Berlin er vi stolte over at de har valgt Oslo som neste stopp. Denne typen initiativer bidrar til å holde Promenaden levende og pulserende, med stadig nye og inspirerende opplevelser, sier Annette Lund, CEO i Promenaden Management.

Med pop-upen i Oslo tar EXERCERE enda et steg mot å befeste sin posisjon som et trenings- og livsstilsmerke å regne med, både i Norge og internasjonalt.