Har du hørt om det populære hudpleiemerket?
Det amerikanske hudpleiemerket Drunk Elephant kommer til Norge! Allerede fra 13. mars blir produktene å se i de norske hyllene. Grunnlegger og kreativ sjef Tiffany Masterson forteller i en pressemelding at hun gleder seg til å lansere hudpleiemerket i Norge.
– Jeg gleder meg til de nye kundene får lære om min revolusjonerende filosofi, som hjelper dem til en sunn og balansert hud, skriver Masterson.
Drunk Elephant ble lansert i 2013 i USA og har tatt 40 markeder rundt om i verden med storm.
Merket har lenge vært veldig populært på sosiale medier. Selv før merket fikk sin egen konto på TikTok i august 2021, hadde #drunkelephant allerede over 30 millioner visninger.
Serien er også hyllet av kvinner over hele verden, inkludert Selene Gomez og Klohè Kardashian.
Alle merkets produkter er 100 prosent fri for eteriske oljer, uttørkende alkoholer, silikoner, kjemiske solkremer, lukt og fargestoffer og sulfater.
Merket har døpt disse kategoriene de mistenkelige 6, som de mener er roten til nesten alle hudproblemer.
– Jeg klarer nesten ikke vente med å høre enda flere suksesshistorier. Jeg er også spent på hvordan folk mikser produktene sammen, for sin egne skreddersydde hudpleierutine, forteller grunnleggeren.
Etter planen skal Drunk Elephant selges i 28 butikker ved slutten av 2024 i byer som Oslo, Trondheim, Bergen og Stavanger.
Les også: Er du like obsessed med koreansk hudpleie som det vi er?