Hopp til hovedinnhold Hopp til Søk Hopp til Sidebar
Bilde via Instagram @idabroen

Den norske influenceren Ida Broen slipper eksklusiv, pastellfarget ring

Se kampanjefilm og bilder først hos Melk.

– Jeg ville lage noe alle kunne føle seg fine og inkludert i. Derfor har jeg laget denne ringen, som passer for alle, forteller Ida Broen til Melk.

Med sine nesten 45 000 følgere har Broen blitt en av landets mest populære kvinnelige sneaker, streetwear og moteinfluencere. Hun har tidligere designet sin egen sko med New Balance, og har det siste året også vært PR- og kreativ konsulent for ulike kunder.

Nå lanserer Broen sitt aller første smykke; en ring i samarbeid med det Bergenbaserte smykkemerket DBLK. Ringen er laget av 925 sterling silver, med pastellfargede princess cut zirconia-steiner.

– Jeg har alltid hatt lyst å lage smykker, siden det har vært en stor del av meg og mitt univers. Jeg elsker alt som skinner og glitrer og føler denne representerer meg.

Les også: SMS-intervju: Hva gjør du hjemme, Ida Broen?

Bilder: Instagram @diln – @idabroen – @danie.sierra

– Det må være ekte og fra hjertet, mener Broen

– Jeg ble kjent med søskenparet Hedda & Sigve som står bak DBLK i fjor. Jeg tror på mennesker som tør å satse, spesielt i Norge. Vi trenger flere som følger drømmene sine og er kreative.

Bergensduoen har hittil satset spesielt på chunky, unisex chains. Broen forteller at de raskt begynte å snakke om å gjøre noe sammen, før valget deretter falt på å samarbeide om en ring.

– Jeg hadde jo alltid hatt lyst til å lage noe. Siden jeg kan lite om produksjon, design og distribusjon var det perfekt å gjøre det sammen med DBLK.

– Det viktigste for meg med alle samarbeid eller mennesker jeg jobber med er at vi har samme verdier og energi. Det må være ekte og fra hjertet. Om jeg også kan være med å bygge opp og dra flinke folk frem i bransjen, så gjør jeg alt i min makt for at de skal få skinne. Jeg er så glad for at vi fikk til dette lille, men fantastiske samarbeidet!

Les også
Morten Hegseth utfordrer bransjen med nytt hudpleiemerke

Lanseringen av ringen skjer 17. juli på merkets nettside, prisen vil ligge på omtrent 2200 kronen og den kommer i et meget begrenset antall via B

Blant de som har fått tak i ringer før alle andre finner man en del store, internasjonale influencere; Danie Sierra (@danie.sierra), Dilan (@diln_), Kate (@killla.kate) og Britanny (@byrdmuseum) for å nevne noen.

– Jeg er ekstremt stolt, utbryter Broen.

Hun kan også avsløre for Melk at hun kommer med sitt eget lille merke til høsten.

– Men man skal heller ikke se bort fra at det også blir flere samarbeid med DBLK i fremtiden!

Se kampanjefilmen først hos Melk her:

(Film og creative direction av Ida Broen/Friends & family featured i kampanjen/Musikk av Viko Marley)

Les også: Dansk smykkemerke åpner tre nye butikker i Norge

Siste saker

Mest lest nå
Les mer