Den norske influenceren Ida Broen slipper eksklusiv, pastellfarget ring

Publisert:

Del innlegg:

Se kampanjefilm og bilder først hos Melk.

– Jeg ville lage noe alle kunne føle seg fine og inkludert i. Derfor har jeg laget denne ringen, som passer for alle, forteller Ida Broen til Melk.

Med sine nesten 45 000 følgere har Broen blitt en av landets mest populære kvinnelige sneaker, streetwear og moteinfluencere. Hun har tidligere designet sin egen sko med New Balance, og har det siste året også vært PR- og kreativ konsulent for ulike kunder.

Nå lanserer Broen sitt aller første smykke; en ring i samarbeid med det Bergenbaserte smykkemerket DBLK. Ringen er laget av 925 sterling silver, med pastellfargede princess cut zirconia-steiner.

– Jeg har alltid hatt lyst å lage smykker, siden det har vært en stor del av meg og mitt univers. Jeg elsker alt som skinner og glitrer og føler denne representerer meg.

Les også: SMS-intervju: Hva gjør du hjemme, Ida Broen?

Bilder: Instagram @diln – @idabroen – @danie.sierra

– Det må være ekte og fra hjertet, mener Broen

– Jeg ble kjent med søskenparet Hedda & Sigve som står bak DBLK i fjor. Jeg tror på mennesker som tør å satse, spesielt i Norge. Vi trenger flere som følger drømmene sine og er kreative.

Bergensduoen har hittil satset spesielt på chunky, unisex chains. Broen forteller at de raskt begynte å snakke om å gjøre noe sammen, før valget deretter falt på å samarbeide om en ring.

– Jeg hadde jo alltid hatt lyst til å lage noe. Siden jeg kan lite om produksjon, design og distribusjon var det perfekt å gjøre det sammen med DBLK.

– Det viktigste for meg med alle samarbeid eller mennesker jeg jobber med er at vi har samme verdier og energi. Det må være ekte og fra hjertet. Om jeg også kan være med å bygge opp og dra flinke folk frem i bransjen, så gjør jeg alt i min makt for at de skal få skinne. Jeg er så glad for at vi fikk til dette lille, men fantastiske samarbeidet!

Lanseringen av ringen skjer 17. juli på merkets nettside, prisen vil ligge på omtrent 2200 kronen og den kommer i et meget begrenset antall via B

Blant de som har fått tak i ringer før alle andre finner man en del store, internasjonale influencere; Danie Sierra (@danie.sierra), Dilan (@diln_), Kate (@killla.kate) og Britanny (@byrdmuseum) for å nevne noen.

– Jeg er ekstremt stolt, utbryter Broen.

Hun kan også avsløre for Melk at hun kommer med sitt eget lille merke til høsten.

– Men man skal heller ikke se bort fra at det også blir flere samarbeid med DBLK i fremtiden!

Se kampanjefilmen først hos Melk her:

(Film og creative direction av Ida Broen/Friends & family featured i kampanjen/Musikk av Viko Marley)

Les også: Dansk smykkemerke åpner tre nye butikker i Norge

Siste artikler

Dette kan du finne på i Oslo i helgen

Enda usikker på hva du skal finne på i helgen? Hva med å sette i gang julestemningen på...

Comprimé: Kapselgarderoben som tåler livet

Comprimé kombinerer tidløs stil med funksjonelle materialer - og vil gjøre det enklere å kle seg godt hver...

Kjendisinvestor investerer i Lululemon

Den amerikanske investoren Michael Burry, best kjent fra filmen The Big Short og for sin rolle i å...

6 trender vi ser overalt akkurat nå

Fra catwalkene i Paris til gatene i Oslo - denne sesongen handler mote om varme, volum og tekstur....

Dua Lipa i samarbeid med eksklusivt hudpleiemerke

Det tyske hudpleiemerket Augustinus Bader har lenge hatt kultstatus blant skjønnhetsentusiaster verden over. Kjente profiler og deres hudpleiere...

Not My First: Når skandinavisk design møter western-luksus

For første gang i Norge lanseres et Luxury Cowboy-brand.Et nytt norsk klesmerke rir inn på motescenen: Not My...

Singles day: Gjør de beste kuppene!

Singles Day har utviklet seg fra et kinesisk fenomen til en global påminnelse om at egenkjærlighet også fortjener...

Endelig åpner Prada-butikken i Oslo

Etter lang tids venting og måneder med spekulasjoner er det nå offisielt: Prada åpner sin første norske butikk...