Beyoncé er en kvinne med mange jern i ilden og en drive få forunt. Melk & Honning kunne i November melde at den formfulle superstjernen skulle lansere treningsklær i samarbeid med Topshop-eier Sir Philip Green.
I dag ble de første bildene fra kolleksjonen hun har valgt å kalle «Ivy Park» sluppet. I forbindelse med lanseringen har Queen B skutt en reklamefilm der hun forteller om hvordan hun lærte å inspirere og pushe seg selv til å trene som ung, og om Ivy Park – parken hun alltid jogget i.
Kolleksjonen består av 200 plagg som vil få deg til å se fierce ut gymmen, på banen eller asfalten selv når du er utslitt og svetten drypper.
Bodyer, leggings, t-skjorter, ermeløse topper, sports-bher og lårhøye sokker er noe av det kolleksjonen har å by på, alt sammen i svart, grått eller blått. Majoriteten av plaggene har store, hvite Ivy Park logoer ganske fremtredende – klart i tråd med logomaniaen som kom inn i motebransjen igjen for et par år siden.
Kolleksjonen vil kunne være å få fatt i på Nordstrom, Net-a-porter og Topshop, fra 14. april.
Les også : MISBEHAVE – Hedonistisk streetwear-merke for sterke sjeler