Djerf Avenue inntar Selfridges med ny pop-up

Publisert:

Del innlegg:

Det svenske motemerket Djerf Avenue, grunnlagt av innholdsskaper og entreprenør Matilda Djerf, vender tilbake til London med sin andre pop-up-butikk i Storbritannia. Fra 17. november til 28. januar 2026 tar merket over et eget område hos Selfridges på Oxford Street.

Etter suksessen med fjorårets pop-up i Covent Garden får britiske fans igjen muligheten til å oppleve Djerf Avenue-universet på nært hold. I Selfridges-installasjonen presenteres et nøye utvalgt sortiment av merkets ready-to-wear-favoritter; fra signaturbadekåper og klassiske skreddersydde sett til nye kolleksjonsnyheter og sesongplagg.

– Dette samarbeidet føles som en drøm som går i oppfyllelse, sier Matilda Djerf, kreativ direktør og medgründer.

– Vår første pop-up i London var en helt spesiell opplevelse, og jeg gleder meg til å skape et nytt magisk øyeblikk for alle som er nysgjerrige på merket vårt.

Foto: Instagram/ @matildadjerf
Foto: Instagram/ @matildadjerf

Selfridges-lanseringen blir Djerf Avenues femte internasjonale pop-up. Tidligere stopp inkluderer New York, Stockholm, Los Angeles og London, og viser hvordan merket fortsetter å bygge en sterk global community.

Djerf Avenue ble etablert i 2019 av Djerf og partner Rasmus Johansson, og har raskt blitt kjent for tidløse, minimalistiske basisplagg. Selskapet har også utvidet med hårpleie og styling under navnet Djerf Avenue Beauty. En betydelig del av merkevarens vekst kommer fra Matilda Djerfs store gjennomslag i sosiale medier, hvor hun når over 2,7 millioner følgere på Instagram.

Fjorårets pop-up i Covent Garden markerte merkets femårsjubileum og inkluderte alt fra svenske bakverk til hårstyling med Dyson og helgemanikyr i samarbeid med Essie. Selv om årets Selfridges-utgave ikke har et juletema, fortsetter den satsingen på opplevelsesbasert retail som bringer lokalmiljøet og fans tettere på merkevaren.

Lanseringen finner sted samtidig som Selfridges ruller ut sin store sesongkampanje, A Most Magical Christmas, utviklet i samarbeid med Disney. Flagship-butikken i London, sammen med avdelingene i Manchester og Birmingham, er fylt med immersive installasjoner, eksklusive kolleksjoner og festlige opplevelser.

Ved å plassere sin pop-up midt i dette retail-høydepunktet drar Djerf Avenue nytte av økt besøk og en ekstra energisk butikkopplevelse på en av Storbritannias mest innflytelsesrike varehusdestinasjoner.

Foto: Instagram/ @matildadjerf

Siste artikler

Her får du juletallerken og julekos i Oslo

Når desember endelig legger sitt myke vinterteppe over Oslo, skjer det noe helt spesielt i byen. Gatene fylles...

Skoene vi ønsker oss til julebordet

Julebordsesongen er rett rundt hjørnet - og til det perfekte antrekket, er det perfekte skoparet et must. Mens...

Holzweiler vender tilbake til København, etter internasjonal suksess i London

Copenhagen Fashion Week lanserer denne sesongen den nye utmerkelsen CPHFW Homecoming Slot, og det norske merket Holzweiler blir...

Dette kan du finne på i Oslo i helgen

Enda usikker på hva du skal finne på i helgen? Hva med å sette i gang julestemningen på...

Comprimé: Kapselgarderoben som tåler livet

Comprimé kombinerer tidløs stil med funksjonelle materialer - og vil gjøre det enklere å kle seg godt hver...

Kjendisinvestor investerer i Lululemon

Den amerikanske investoren Michael Burry, best kjent fra filmen The Big Short og for sin rolle i å...

6 trender vi ser overalt akkurat nå

Fra catwalkene i Paris til gatene i Oslo - denne sesongen handler mote om varme, volum og tekstur....

Dua Lipa i samarbeid med eksklusivt hudpleiemerke

Det tyske hudpleiemerket Augustinus Bader har lenge hatt kultstatus blant skjønnhetsentusiaster verden over. Kjente profiler og deres hudpleiere...