William og Jonas lanserte eget brand – utsolgt på 24 timer

Publisert:

Del innlegg:

William Eljarbø og Jonas Vikøren, to unge og moteinteresserte gründere, har nylig tatt steget inn i motebransjen med sitt eget merke, «Twelve.» Jonas og William er lidenskapelig opptatt av mote, og har begge en stor følgerskare på instagram.

Lanseringen av det første plagget gikk over all forventning, og ble utsolgt på under 24 timer. «Det var helt sykt,» forteller William, fortsatt overrasket over den overveldende responsen.

Twelves første produktlansering var en leopardmønstret beanie.

Det hele begynte for to år siden, da de to vennene startet å fantasere om å lansere sitt eget merke. » Det var bare snakk etter noen pils» sier de spøkefullt om «oppstarten» . Men ett år senere, da ideen ikke helt ville slippe taket, bestemte de seg for å gjøre alvor av det og begynte arbeidet med sitt første design. Dette skjedde ikke over natten, og de brukte mye tid på å rådføre seg med eksperter som kunne gi dem innsikt i materialer og produksjon.

I mai kom deres første produkt, en leopardmønstret beanie, på lager, men uten nødvendige tags på luen. «Uten påsydde tags måtte Jonas personlig sy hver enkelt tag på luene » fortsetter William. Planlagt lanseringsdato ble utsatt, men innsatsen viste seg å være verdt det og luene ble utsolgt på 24 timer.

Duoen røper at luer ikke vil være deres hovedfokus fremover. William hinter til at de har flere spennende planer i ermet, med nye kolleksjoner som er klare til å debutere både i høst og ved inngangen til det nye året.

Siste artikler

Test av julekalendere del 2: Hvilken er best?

Høsten er her, og med den kommer starten på årets jaktsesong; jakten på den perfekte skjønnhetskalenderen. Mange av de...

Helgetips: Høstfest og Halloween-verksted i Oslobukta

Lørdag 18. oktober blir det høststemning i Oslobukta når området fylles med lokale smaker, kreative aktiviteter og familieglede....

Denne jakken er overalt nå

Moteverdenens kuleste motehus har talt: Militærjakken er tilbake for fullt. Blant trendsetterne har militærjakken allerede vært tilbake en stund,...

Victorias Secret Fashion Show er tilbake

Etter den store gjenlanseringen i fjor gjør Victoria’s Secret Fashion Show comeback igjen i 2025. Den nye versjonen...

Varner snur etter tungt år – satser på herreklær og digital vekst

Etter flere svake år og dyrekjøpte erfaringer med ungdomsmote forsøker klesgiganten Varner nå å reposisjonere seg. Selskapet, som...

Taylor Swift får gjennomgå for sitt nye album

Taylor Swift har gitt ut sitt tolvte studioalbum The Life of a Showgirl, og reaksjonene lot ikke vente...

Ferner Jacobsen og Barbour: Tradisjon møter trend

Det finnes merker og motehus som overlever fordi de klarer det aller vanskeligste: Å være tro mot sine...

Slik er Jonathan Andersons nye Dior

Under moteuken i Paris var det en rekke spennende visninger på agendaen - én av dem: Jonathan Andersons...