Costume Awards 2020 + Klarna = sant.
14. oktober er det duket for årets utgave av motefesten Costume Awards – og DU kan vinne drømmedag med din beste venn <3
Last ned den nye og oppdaterte Klarna-appen her!
Costume Awards måtte utsettes i mai på grunn av pandemien. Men nå er det endelig klart for årets store feiring av mote- og skjønnhetsbransjen på Det Gamle Biblioteket.
Klarna er en av hovedpartnerne til årets Costume Awards – og prisen Årets stilikon deles i år ut i samarbeid med Klarna.
Nå gir Klarna deg muligheten til å vinne en drømmedag for 2 som inkluderer:
Shoppingtur med stylist på Høyer for å finne antrekk for opptil 10 000* til kveldens rosa løper…
….styling med hår og make-up…
… og selvfølgelig to plasser på den eksklusive gjestelisten til Costume Awards fashion 14. oktober.
*totalt for begge vinnerne.
Delta i konkurransen i Klarna-appen (som forøvrig har fått helt ny drakt og masse nye kule funksjoner!)
Last ned den nye og oppdaterte Klarna-appen her!
Mer enn en halv million nordmenn bruker allerede Klarna-appen månedlig!
Nå får appen en rekke nye unike funksjoner for en bedre shoppingopplevelse og en smooothere shoppingprosess.
Klarnas app hjelper deg både med å gjøre et priskupp på produktet du bare MÅ ha. Og å sette opp en ønskeliste som du kan dele med familie og venner – eller beholde den selv
– Mens Klarna tidligere har sørget for at du får varen før du betaler for den og hjulpet deg med en enkel og grei betaling, er vi nå i gang med neste steg. Nå skal vi også hjelpe forbrukerne med å finne inspirasjon, samt de beste kuppene i våre mer enn 7100 norske nettbutikker. Vi ønsker å hjelpe forbrukerne gjennom hele shoppingprosessen fra oppdagelse og planlegging til kjøpet et fullført. Alt dette skjer i den nye appen vår, sier markedsdirektør i Klarna Norge, Thomas Elvestad.
Den nye Klarna-appen introduserer nordmenn for «social shopping», og gjør det praktisk, enkelt og inspirerende å handle på nett.
Rett og slett en totalløsning som gir en sømløs kjøpsreise fra inspirasjon, prissøk og bestilling til levering før du til slutt velger betalingsløsningen som passer deg best.
– Klarnas mål har alltid vært å gi våre kunder den smoootheste handleopplevelsen. Selv om detaljhandelsmarkedet har endret seg og millioner av nye kunder de siste månedene virkelig har fått øyene opp for å handle digitalt, handler det grunnleggende for oss om det samme. Kunden vil ha inspirasjon, de vil ha det enkelt og de vil ha valuta for pengene. Med den nye Klarna-appen hever vi hele kundereisen ved å tilby alle aspektene i en shoppingprosess på ett sted. Det vil i kundene et personalisert tilbud som er helt unikt i dag, sier Elvestad.